پرسپولیس ۴- الشارجه صفر

پرواز پرسپولیس در آسمان دوحه/ رنگ الشارجه سرخ شد!

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۳۵۹۷
پرواز پرسپولیس در آسمان دوحه/ رنگ الشارجه سرخ شد!
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل الشارجه راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دو تیم فوتبال پرسپولیس ایران و الشارجه امارات در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 در ورزشگاه جاسم بن‌حمد به مصاف هم رفتند و سرخ‌پوشان موفق شدند با نتیجه قاطعانه 4 بر صفر به پیروزی برسند تا 10 امتیازی شوند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

در حالی که انتظار می‌رفت تیم الشارجه به دلیل پیروزی‌های پرگل در دو دیدار گذشته شروع هجومی برابر پرسپولیس داشته باشد اما این پرسپولیس بود که بازی را کوبنده شروع کرد و در دقیقه دوم روی کار خوب احسان پهلوان و ضربه سر شجاع خلیل‌زاده به گل برتری دست پیدا کرد.  بعد از این گل پرسپولیس سعی کرد بازی را کنترل کند اما تیم الشارجه رفته رفته خود را به دروازه سرخ‌پوشان نزدیک کرد و در دقیقه 29 تا آستانه بازی کردن دروازه هم پیش رفت اما حامد لک با واکنشی به موقع و عالی اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد. 

در دقیقه 33 پرسپولیس می‌توانست به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه عیسی آل‌کثیر را گلر الشارجه با واکنشی تماشایی دور کرد و اجازه نداد دروازه برای دومین بار گشوده شود. چهار دقیقه بعد پرسپولیس که فشار حملاتش را حفظ کرده بود صاحب یک موقعیت عالی دیگر هم شد که ضربه احمد نورالهی با اختلاف بسیار نزدیکی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 41 این دیدار پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه را آل‌کثیر توانست با با سر به گل دوم سرخ‌پوشان تبدیل کند تا خیال گل‌محمدی بابت برد در نیمه اول راحت شود. پرسپولیس در ادامه حملاتش را ادامه داد و در دقیقه 44 در یک رفت و برگشت درون محوطه جریمه الشارجه صاحب موقعیت شد که وحید امیری توپ ارسالی پهلوان را با ضربه سر به گل سوم سرخ‌پوشان تبدیل کرد.

78

با آغاز نیمه دوم تیم الشارجه در تدارک جبران نتیجه بود اما بازیکنان پرسپولیس به حریف اجازه خودنمایی ندادند و مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد. در دقیقه 62، شوت خطرناک کرونادو از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافع پرسپولیس مقابل پای ولیتون افتاد که شوت او را حامد لک با واکنش عالی راهی کرنر کرد. دقیقه 65 پاس در عمق امیری در شرایطی به آل‌کثیر رسید که داور ازبک آفساید او را اعلام کرد و اجازه نداد موقعیت خطرناک پرسپولیس به سرانجام برسد. دقیقه 68 کرونادو شانس خود را با شوت از پشت محوطه جریمه امتحان کرد که ضربه او از کنار تیر عمودی دروازه پرسپولیس رد شد.

در دقیقه 85 مهدی عبدی تازه‌وارد در موقعیتی خود و روی پاس امید عالیشاه صاحب توپ شد اما ضربه محکم او دقت نداشت و به بیرون رفت. دقیقه 89 ضربه میلاد سرلک با فاصله بسیار اندک از کنار تیر دروازه الشارجه راهی اوت شد تا پای هافبک پرسپولیس به گل باز نشود. در دقایق پایانی ضربه پای چپ عبدی به تور دروازه حریف چسبید تا نتیجه چهار بر صفر به سود پرسپولیس شود.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن (80 - امید عالیشاه)، کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، احسان پهلوان (87- آرمان رمضانی)، وحید امیری، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر (81- مهدی عبدی)، سعید آقایی (80- علی شجاعی) و سیامک نعمتی (87- سیدجلال حسینی).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب الشارجه:‌

عادل الحسنی، شاهین عبدالرحمن، مجید ابراهیم سالم (1+90- محمد عبدالباسط)، کایو، ولیتون (90- عبدالله غنیم)، کرونادو، سالم سلطان، المحمد الظنهانی، خالد ابراهیم الظنهانی، خالد عبدالرحمن وابزیر و اتابک شوکورف.

سرمربی: عبدالعزیر العنبری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز