ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نمره لک در این دیدارها ۱۰۰ بود/ پرسپولیس هوشمندانه بازی کرد و نتیجه‌اش را هم گرفت

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۸:۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۵۶۰۹
نمره لک در این دیدارها ۱۰۰ بود/ پرسپولیس هوشمندانه بازی کرد و نتیجه‌اش را هم گرفت
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است ستاره بی‌چون و چرای این تیم تا رسیدن به جمع 4 تیم برتر در منطقه غرب، حامد لک، دروازه‌بان پرسپولیس بوده است.

ضیا عربشاهی، ملی‌پوش اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد سرخ‌پوشان برابر السد قطر گفت: بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول شرایط متعادل بود و استرسی را بین بازیکنان هر 2 تیم شاهد بودیم اما در نیمه دوم بازی مقداری روان‌تر شد و استرس حاکم برای 2 تیم کمتر شد و کم کم پرسپولیس توانست بر بازی تسلط بیشتری داشته باشد و 2-3 موقعیت صد در صد هم داشت که تیر دروازه اجازه نداد برتری پرسپولیس نهایی شود ولی این بدشانسی در بهترین زمان ممکن برطرف شد و  پرسپولیس با لیاقت کامل برنده این دیدار شد.

عربشاهی ادامه داد: در مجموع بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و با جدیت بازی کردند و زمانی گل زدیم که دقیقه 88 بود و حریف فرصت زیادی برای جبران نداشت. باید به این نکته اشاره کنم که تعویض‌های یحیی هم به موقع بود و با حضور امید عالیشاه، مهدی عبدی و کمال کامیابی‌نیا تیم جان تازه‌ای گرفت و توانستیم به موقع ضربه نهایی را به حریف زده و برد ارزشمندی را به دست بیاوریم.

پیشکسوت پرسپولیس در تحلیلش در خصوص شرایط فنی این دیدار تصریح کرد: درست است که شاید در دقایق زیادی از این بازی، توپ در اختیار حریف بود و مالکیت‌شان در مقایسه با پرسپولیس بیشتر بود اما قرمزها هوشمندانه کار کردند و با تجمع در یک سوم میانی خود توپ را به حریف دادند و زمین را از حریف گرفتند. با انسجامی که بین خط دفاع و هافبک بود بازیکنان خیلی خوب یکدیگر را پوشش می‌دادند و در پرس هم خیلی خوب از یکدیگر حمایت می‌کردند و با این برنامه توانستیم در ضدحملات و کارهای ترکیبی موقعیت‌های خوبی را به دست بیاورند و در نهایت یکی از این فرصت‌ها به گل تبدیل شد.

او با اشاره به برنامه خوب تیمی پرسپولیس گفت: بچه‌ها خیلی باانگیزه بودند و نشان دادند فعل خواستن برای قهرمانی را صرف می‌کنند. باید بگویم حامد لک در این بازی‌ها بهترین بازیکن محسوب می‌شود و من به عملکرد او در این 5 مسابقه نمره 100 می‌دهم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز