رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان:

دوران ۸ سال دفاع مقدس یک دانشگاه است/ جانبازان، شهدای زنده هستند

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۶۰۶۹
دوران ۸ سال دفاع مقدس یک دانشگاه است/ جانبازان، شهدای زنده هستند
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت دوران هشت سال دفاع مقدس یک دانشگاه است که فارغ التحصیلان این دانشگاه شهدای سرافراز ما همچون همت ها، باکری ها و شهید سلیمانی ها هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، سید شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان با حضور در نمایشگاه گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از غرفه مشترک وزارت ورزش و جوانان بازدید کرد.

اسبقیان ضمن گرامداشت هفته دفاع مقدس گفت:«باید به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کنم که فرمودند خدمت به شهدا کمتر از شهادت نیست. فدراسیون جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران مزین به نام جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس است بنابراین این فدراسیون، یک فدراسیون فرهنگی است. مسئولان قبلی فدراسیون نیز فعالیت های زیادی برای گرامیداشت یاد شهدا انجام دادند. وجود مزار شهید گمنام در محل این فدراسیون نشاندهنده اهتمام به این مسئله است. در هفته دفاع مقدس نیز توانستیم در پیشبرد اهداف نظام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه های موفقی از جمله برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در محل فدراسیون و برگزاری رزمایش های متعدد کمک مومنانه داشته باشیم. همچنین برنامه بزرگ کمک مومنانه را در 15 مهر ماه در فدراسیون خواهیم داشت.»

او ادامه داد:«دوران هشت سال دفاع مقدس یک دانشگاه است که فارغ التحصیلان این دانشگاه شهدای سرافراز ما همچون همت ها، باکری ها و شهید سلیمانی ها هستند و اگر صفحات این کتاب را بررسی کنیم جز زیبایی نخواهیم دید چراکه هشت سال دفاع مقدس در امتداد نهضت حسینی است. مقام معظم رهبری در این باره فرمودند دفاه مقدس تابلویی است که هرچه به آن نزدیک تر شویم، زیبایی های آن بیشتر می شود. ما باید این زیبایی ها، فداکاری ها و ایثارها را تبیین کنیم تا به نسل جوان منتقل شود. امروز اگر ایران عزیز اسلامی مقتدرانه در برابر استکبار جهانی می ایستد به دلیل فداکاری های شهدای گرانقدر ماست. هشت سال دفاع مقدس باید در دانشگاه ها، مدارس، آموزشگاه ها و عرصه ورزش پررنگ تر از قبل شود تا این فرهنگ ایثار و شهادت میان جوانان ما نهادینه شود.»

رئیس فدراسیون جانبازن و معلولان درباره تجلیل از جانبازان در این فدراسیون گفت:«جانبازان، شهدای زنده هستند و ما در فدراسیون جانبازان و معولان در تمام برنامه های خود پیوست تجلیل از این عزیزان را داریم.»

اسبقیان درباره برگزاری این نمایشگاه افزود:«این نمایشگاه نشان دادن فرهنگ ایثار و شهادت است که بسیار آموزنده و تاثیرگذار است. روحیه جوانان با حضور در این نمایشگاه و مشاهده دلاوری ها و ایثار رزمندگان، تغییر خواهد کرد و به سمت معنویت بیش از پیش خواهند رفت. به نظر بنده این نمایشگاه ها باید پررنگ تر از قبل شود.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز