محسن باقریان:

ورزش همگانی هدفی جز سلامتی مردم دنبال نمی‌کند

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۶۹۷۰
ورزش همگانی هدفی جز سلامتی مردم دنبال نمی‌کند
دبیر فدراسیون ورزش همگانی گفت: ورزش همگانی هیچ‌گاه در قله رسانه‌ها قرار نخواهد گرفت اما هدفی جز سلامتی مردم ایران نخواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن باقریان، دبیر فدراسیون ورزش همگانی طی مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین‌های پویش آماده‌باش عنوان کرد: در ابتدا پیش بینی ما اجرای ۵ هزار برنامه در قالب این پویش بود، اما در روز پایانی طبق آمار از مرز ۱۸ هزار برنامه عبور کردیم، البته می‌توانستیم برنامه‌های بیشتری نیز داشته باشیم. تا الان ۳/۵ برابر آن چیزی که پیش‌بینی شده بود، تولید محتوا داشتیم. این اتفاق مهم رقم نمی‌خورد، مگر با همکاری، همدلی و یاری تمام دوستان.

او ادامه داد: اگر امروز این پویش و برنامه‌های ورزش همگانی که با سلامت جامعه و تندرستی ۸۳ میلیون نفر ایرانی گره خورده است، به نحو احسن اجرا شده‌اند، پشت آن همکاری یک گروه نهفته است. من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش همگانی و به عنوان نماینده فدراسیون، از همکارانم در بخش‌های مختلف که سنگربان‌های بی‌سنگر این جامعه هستید، تشکر می‌کنم. زیرا ورزش همگانی هیچ‌گاه در قله رسانه‌ها قرار نخواهد گرفت اما هدفی جز سلامتی مردم ایران نخواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز