واکاوی ماجرای نامه جعلی پیشکسوتان آبی؛

از نمد استقلال برای خودتان کلاه نبافید!

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۶:۰۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۷۹۵۴
از نمد استقلال برای خودتان کلاه نبافید!
اکنون در روزهای سخت استقلال و در حالی که این تیم با انتخاب سرپرست جدید بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش و رتق و فتق کارهای روی زمین مانده نیاز دارد، برخی می‌خواهند باشگاه را وارد حاشیه کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اوضاع این روزهای استقلال به‌خاطر اشتباهات مدیریتی مدیرعامل سابق و وعده‌های بی‌سرانجام به سامان نیست اما انگار برخی در این روزها بهترین فرصت نصیب‌شان شده تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

دلسوزان این روزهای استقلال افرادی هستند که با سابقه 3، 4 ساله در این تیم ادعای پیشکسوتی آبی‌پوشان را دارند و حالا که می‌بینند اوضاع چندان به سامان نیست بهترین فرصت نصیب‌شان شده تا با سوءاستفاده از نام استقلال برای خودشان کلاهی جدید بدوزند.

آنهایی که این روزها خود را نگران و دلسوز نشان می‌دهند همان‌هایی هستند که در دوران بازیگری‌شان در استقلال این تیم را در حساس‌ترین مقاطع فصل به خاطر پیشنهادهای مالی بهتر از طرف رقبای استقلال رها می‌کردند و می‌رفتند.

آنهایی که این روزها سنگ استقلال را به سینه می‌زنند چون دیگر سال‌هاست از مستطیل سبز دور شده‌اند و نتوانسته‌اند در عرصه مربیگری هم هنری از خود به نمایش بگذارند برای اینکه اسم‌شان از یاد فوتبالی‌ها فراموش نشود مدام درباره استقلال حرف می‌زنند و خودشان را وفادار به استقلال می‌دانند در حالی که به گواه تاریخ امثال همین بازیکنان در روزهای سخت هرگز کنار استقلال نماندند و هرگاه پیشنهادهای مالی بهتر داشتند تیم محبوب‌شان! را به امان خدا رها کردند و رفتند.

اکنون و در روزهایی سخت استقلال و در حالی که این تیم با انتخاب سرپرست جدید بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش و رتق و فتق کارهای روی زمین مانده نیاز دارد، برخی می‌خواهند باشگاه را وارد حاشیه کنند.

یکی، دو روز پیش بود که یکی از بازیکنان سابق استقلال (که حدود 4 سال سابقه حضور در این تیم را دارد) نامه‌ای منتشر کرد که در متن نامه از وزیر ورزش و جوانان خواسته شده بود به دلیل شرایطی که استقلال در آن قرار دارد ملاقاتی با تعدادی از پیشکسوتان باشگاه داشته باشد تا در این ملاقات به مشکلات استقلال رسیدگی شود. در انتهای این نامه هم اسم تعدادی از بازیکنان استقلال که اغلب آنها در یکی، دو سال اخیر از فوتبال خداحافظی کرده‌اند قرارداده شده البته بدون هیچ امضایی.

این نامه در حالی در فضای مجازی منتشر شد و دست به دست چرخید که پیگیری‌های خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا نشان می‌دهد اغلب افرادی که نام‌شان در انتهای نامه آمده حتی روح‌شان هم از این موضوع بی‌خبر بوده و بدون اینکه اطلاعی از این نامه و مضمون آن داشته باشند نام‌شان در این نامه منتشر شده است.

افرادی مثل هادی طباطبایی، مهدی پاشازاده، مجتبی جباری، پیروز قربانی، هادی شکوری، مرتضی هاشمی‌زاده، جواد نکونام، سیدمهدی رحمتی، رضا عنایتی و حنیف عمران‌زاده از جمله کسانی هستند که نام‌شان در این نامه درج شده اما نه تنها از این نامه بی‌خبر بودند بلکه حتی برای اینکه اسم‌شان در نامه برده شود هیچ اجازه‌ای از آنها گرفته نشده است.

ضمن اینکه نفراتی مثل رضا عنایتی، سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام در حال حاضر خودشان سرمربیان تیم‌های هوادار، شهرخودرو و فولاد خوزستان هستند و دور از عقل و منطق است بخواهند برای حل مشکلات تیم دیگری درخواست ملاقات با وزیر ورزش و جوانان را داشته باشند.

با تمام تفاسیر به نظر می‌رسد برخی افراد می‌خواهند در روزهای سخت و حساس استقلال از این نمد کلاهی برای خودشان ببافند تا بلکه با این شلوغ کاری‌ها از دستیاری در یک تیم لیگ یکی، که آن هم به واسطه رفاقت با سرمربی تیم مربوطه به دست آمده، ارتقا پیدا کنند و جایگاه بهتری برای خودشان بیابند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز