رئیس هیات ورزش های رزمی استان تهران:

پویش جمعه‌های رزمی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۶:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۹۲۲۱
پویش جمعه‌های رزمی برگزار می‌شود
رئیس هیات ورزش های رزمی استان تهران گفت : قصد داریم پویش جمعه های رزمی را در فضای باز و پارک های سطح شهر و شهرستان های استان تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی، با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مرتضی اصغری، رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان تهران ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت : با توجه به شرایط موجود و عدم امکان برگزاری تمرینات و مسابقات در سالن های سرپوشیده ، برای حفظ آمادگی ورزشکاران و مربیان به دنبال برگزاری پویش #جمعه_های_رزمی در فضای باز و پارک های شهر تهران با همکاری شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه و نیز شهرستان های تابعه استان تهران هستیم.

 وی افزود: تهیه و تدوین شرایط اجرای این پویش در راستای تفاهم نامه فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با سازمان ورزش شهرداری تهران توسط هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان تهران از هفته تربیت بدنی در سطح پارکها و بوستان های شهر تهران و شهرستان های تابعه  با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت و درمان و فاصله گذاری اجتماعی به صورت یکپارچه آغاز خواهد شد. 

 اصغری ادامه داد: کلیه هیات های رزمی تابعه استان ، سبکهای پوشش ، مربیان و ورزشکاران رزمی برای حفظ شرایط مطلوب و ایجاد آمادگی جهت حضور در مسابقات قهرمانی ، تیم ملی و باشگاهی پس از دوران کرونا و حفظ سلامت جسمانی و روحی ورزشکاران و مربیان در این پویش مشارکت خواهند داشت .

 رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان تهران در خصوص برگزاری مسابقات و دوره های مربیگری به صورت مجازی عنوان کرد : از حدود سه ماه پیش تمامی مسابقات قهرمانی هیات های استان ، دوره های داوری و مربیگری به صورت مجازی برگزار شد که همچنان هم ادامه دارد ، استفاده از فضای مجازی و آنلاین ، بستر مناسبی را برای ارتقای سطح کیفی ورزشکاران ، مربیان و داوران در بخش تئوری و عملی ایجاد نموده که در بهبود عملکرد آنها تاثیر گذار است.

اصغری درپایان در خصوص زمان آغاز پویش #جمعه_های_رزمی تاکید کرد که از هفته تربیت بدنی شاهد حضور رزمی کاران ۲۵ هیئت تابعه و ۱۲۰ سبک تحت پوشش فدراسیون در سطح پارکها و فضاهای باز شهر تهران و شهرستان های تابعه خواهیم بود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز