جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

داورزنی خود به تنهایی یک کمیته و اتاق فکر است/ جای مربیان بزرگ در کمیته فنی خالی است

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۷:۰۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۹۶۹۵
داورزنی خود به تنهایی یک کمیته و اتاق فکر است/ جای مربیان بزرگ در کمیته فنی خالی است
کارشناس والیبال گفت: داورزنی خود به تنهایی یک کمیته و اتاق فکر است، جای مربیان بزرگ در کمیته فنی خالی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جبار قوچان‌نژاد، کارشناس والیبال، درباره بلاتکلیفی نیمکت تیم‌ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: به هر حال ما المپیک را در پیش داریم و باید در این زمینه بتوانیم مسئله نیمکت تیم‌ملی را به خوبی مدیریت کنیم. از طرفی معتقدم هنوز دیر نشده و این شرایطی که کرونا به وجود آورده انتخاب سرمربی تیم‌ملی آن‌هم مربی خارجی از لحاظ اقتصادی اصلا به صرفه نیست. اما این موضوع را هم نمی‌توان رد کرد که اگر یک مربی در جریان بازی‌های لیگ در سالن حضور داشته باشد و با آنالیز خودش دست به انتخاب بزند نتیجه بهتری را هم خواهد گرفت.

او با اشاره به گزینه‌های مطرح شده ادامه داد: نمی‌دانم فدراسیون واقعا با این اسامی که مطرح شد مذاکره‌ای داشته یا خیر. اما اگر این اسامی واقعی باشند قطعا برای رسیدن به آن هدف ترسیم شده «حضور در بین 4 تیم نخست المپیک» نیاز داریم چنین مربیان بزرگی کنار تیم‌مان باشد. برخی عنوان می‌کنند در این شرایط اقتصادی بهتر بود از مربیان داخلی استفاده کنیم که به اعتقاد من هم ما مربیان بسیار توانمندی در ایران داریم که قطعا می‌توانند به تیم کمک کنند اما نه در این مقطع بلکه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد که ما در تیم ملی‌مان یک جوانگرایی اساسی کرده باشیم چون مربیان حال حاضر بیشتر با بازیکنان جوان بودند.

قوچان‌نژاد در پایان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود کمیته فنی تشکیل شده در فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی شکل نمایشی دارد؟ گفت: بدون تعارف باید بگویم داورزنی خود به تنهایی یک کمیته و اتاق فکر است. اما اگر فدراسیون می‌خواسته کمیته فنی تشکیل شود و واقعا کار و هدف این کمیته هم گزینش و انتخاب سرمربی تیم ملی باشد باید در انتخاب افراد و اعضای کمیته بیشتر دقت می‌کرد. در این کمیته الان جای خیلی از مربیان بزرگ لیگ خالی است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز