هفته هفتم لیگ برتر؛

تلاش پیکانی‌ها برای پیروزی در یزد ناکام ماند

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۰۲۴۵
تلاش پیکانی‌ها برای پیروزی در یزد ناکام ماند
تیم پیکان تهران که بدون سرمربی (محمد ترکاشوند) و در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر به مصاف شهداب یزد رفته بود، ناکام ماند و این تیم پنجمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با پنج دیدار در شهرهای یزد، اردکان، ارومیه، رامسر و قزوین پیگیری شد.

شکست پیکان در روز غیبت ترکاشوند

شهداب یزد ۳ – پیکان تهران یک

شاگردان محمد ترکاشوند در تیم پیکان تهران هفته هفتم لیگ را بدون همراهی سرمربی‌شان محمد ترکاشوند پشت سرگذاشتند تا مرتضی عهدی دستیار ترکاشوند، هدایت تیم را برعهده داشته باشد.

غیبت ترکاشوند از یک طرف و میزبانی شهدابی‌ها از طرف دیگر، دست به دست هم داد تا یزدی‌ها که تا اینجای لیگ ثابت کرده‌اند میهمان خود را در خانه به چالش می‌کشند، در این بازی میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

این بازی با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازات (۲۵ بر ۱۴)، (۲۳ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۱۹) و (۲۵ بر ۲۳) به سود شهداب یزد تمام شد تا پنجمین پیروزی شهداب یزد و پنجمین شکست پیکان تهران ثبت شود.

این بازی ۱۳۱ دقیقه به طول انجامید و اسماعیل مسافر بازیکن شماره ۷ پیکان و مهدی مهدوی بازیکن شماره ۱۳ شهداب کارت زرد دریافت کردند.

محمد شاهمیری و مرتضی علایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. نظارت فنی و داوری این مسابقه هم ازسوی حسین پورکاشیان و علی‌اصغر حاج‌کاظمی انجام شد.

 زور خاتم اردکان به آملی‌ها نرسید

خاتم اردکان ۲ – لبنیات هراز آمل ۳

رقابت تیم‌های میانه جدول رده‌بندی این هفته به میزبانی اردکانی‌ها برگزار شد؛ جایی که شاگردان فرهاد نفرزاده و بهروز عطایی تقابل جذابی برابر هم داشتند تا در یک ماراتن ۵ سته، در نهایت لبنیات هراز آمل با نتیجه ۳ بر ۲ میزبانش خاتم اردکان را شکست دهد.

نکته جالب توجه این که شاگردان عطایی به رغم کسب این برد با امتیازات (۲۵ بر ۲۰)، (۲۱ بر ۲۵)، (۲۰ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۱۴ ) و (۱۳ بر ۱۵)، تغییری در جایگاه خود در جدول رده‌بندی حس نکردند تا این بار با ۴ برد، ۲ باخت ، ۶ بازی و کسب ۱۱ امتیاز باز هم در رده هفتم جدول بایستند.

در این بازی که در مدت زمان ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه انجام شد، اشتروگر رایکو بازیکن شماره خاتم و حمزه زرینی بازیکن شماره ۷ لبنیات کارت زرد گرفتند. شاهین مظلوم بازیکن شماره ۱۹ لبنیات و مهد رضایی بازیکن شماره ۳ خاتم هم با کارت قرمز مواجه شدند.

کیوان عابدزاده و احمد سرمست به عنوان داور اول و دوم این بازی را قضاوت کردند. خضراله ترابی و امیدوار حاتمی هم به عنوان ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.

 هورسان پیروز نبرد قعرجدولی‌ها شد

هورسان رامسر ۳ – شهرداری گنبد یک

هورسان رامسر برنده جدال قعر جدولی‌ها شد؛ آن هم با نتیجه ۳ بر یک. شاگردان عارف باقرزاده که تا پیش از برگزاری هفته هفتم، با یک برد و ۳ باخت از ۴ بازی در رده دوازدهم جدول قرار داشتند، این هفته مقابل شهرداری گنبد که پیش‌تر یک برد و ۴ باخت از ۵ بازی در رده یازدهم بود، به پیروزی ۳ بر یک و با امتیازات (۲۵ بر ۲۲)، (۲۳ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۳) و (۲۵ بر ۲۰) رسیدند.

این بازی ۱۲۷ دقیقه طول کشید و طی آن عبدالحمید چوگان بازیکن شماره یک شهرداری گنبد به دلیل اعتراض به رای داور کارت زرد دریافت کرد.

بورنو تیاگو بازیکن برزیلی شماره ۳ هورسان هم در این بازی با کارت زرد مواجه شد. مجتبی بیداریان، اسماعیل رزقی، یونس حسن‌زاده و اسماعیل صباغ به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز