پیروز جغتاپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

به فکری گفتم الان سرمربی استقلال نشو/ برخی مربیان در حد و اندازه لیگ برتر نیستند!

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۶:۵۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۲۸۷۷
به فکری گفتم الان سرمربی استقلال نشو/ برخی مربیان در حد و اندازه لیگ برتر نیستند!
پیشکسوت فوتبال گفت: به فکری گفتم سرمربی استقلال نشو اما او گفت عاشق سرمربیگری در استقلال است.

پیروز جغتاپور، دروازه‌بان اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال اظهار داشت: قبل از اینکه محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود با او صحبت کردم. نظر من این بود که با توجه به شرایط استقلال و تجربه کم فکری در لیگ برتر بهتر است او سرمربی استقلال نشود و یکی دو سال دیگر هم در تیم‌های دیگر کسب تجربه کند و بعد از آن به استقلال برود اما او گفت عاشق سرمربیگری در استقلال است. به نظر من فکری باید برای اینکه روی نیمکت استقلال بنشیند بیشتر صبر می‌کرد و تجربه به دست می‌آورد اما نگران بود که در سال‌های آینده این فرصت نصیبش نشود و به همین دلیل سرمربیگری در استقلال را پذیرفت.

او ادامه داد: فکری از سرمایه‌های استقلال است و شاید من بیشتر از هرکسی میزان عشق او به این تیم را بدانم اما برای موفقیت در تیمی مثل استقلال فقط عشق کافی نیست. به عنوان مثال فرهاد مجیدی برای پذیرفتن سرمربیگری استقلال عجله کرد و سوخت شد چون تجربه زیادی نداشت و در مواجهه با بحران نتوانست تصمیم درستی بگیرد و پای تیمش بایستد. این اتفاق برای علیرضا منصوریان در تیم امید هم رخ داد اما امیدوارم برای فکری تکرار نشود و او بتواند استقلال را از وضعیتی که دارد نجات دهد.

دروازه‌بان اسبق استقلال خاطرنشان کرد: فکری راه سختی در استقلال پیش‌رو دارد. او خیلی باید مواظب باشد و تا جایی که می‌تواند تیمش را از جنجال و حاشیه دور نگه دارد. استقلال می‌تواند ویترین خوبی برای محمود باشد اما یک روی دیگر هم دارد.

جغتاپور درخصوص کیفیت تیم‌های لیگ افزود: به اعتقادم لیگ بیستم یکی از بی‌کیفیت‌ترین لیگ‌های تاریخ فوتبال خواهد بود. دلیلش هم این است که مربیان خارجی در این لیگ حضور ندارند و ما شاهد حضور برخی مربیان ناشناخته هستیم که اصلا در حد و اندازه‌های لیگ برتر فوتبال نیستند. امسال هم تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور در پایین‌ترین سطح کیفی خود با یکدیگر رقابت خواهند کرد و ما شاهد پیشرفت و پویایی فوتبال در لیگ بیستم نخواهیم بود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز