محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تعویق لیگ برتر به نفع سپاهان نیست/ یک جام به هواداران هدیه می‌دهیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۸:۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۲۲۸۲
تعویق لیگ برتر به نفع سپاهان نیست/ یک جام به هواداران هدیه می‌دهیم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: تعویق لیگ به نفع تیم‌هایی است که تمرینات‌شان را دیرتر آغاز کردند نه به نفع سپاهان.

محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم سپاهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط سپاهان اظهار داشت: سپاهان شرایط خوبی برای شروع لیگ دارد. ما تمرینات فشرده و بدنسازی خوبی انجام داده‌ایم و بازی‌های دوستانه با تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی داشتیم. همین که سرمربی تیم کارش را با لیگ قهرمانان آغاز کرد باعث شد شناخت خوبی از تیم به دست بیاورد. به اعتقاد من سپاهان همه کارهایی که یک تیم باید قبل از ورود به مسابقات انجام دهد را به بهترین شکل انجام داده و با آمادگی کامل وارد لیگ خواهیم شد.

او با اشاره به تعویق مسابقات لیگ بیستم افزود: ما موافق تعویق لیگ نبودیم چون با برنامه‌ریزی کار کردیم و تمرینات آماده‌سازی تیم هم زود آغاز شد. اینکه در فاصله یکی، دو روز مانده تا برنامه‌ای که فدراسیون اعلام کرده هنوز نمی‌دانیم قرار است لیگ شروع شود یا نه اتفاق خوبی نیست. البته تعویق لیگ به نفع تیم‌هایی است که تمرینات‌شان را دیرتر آغاز کردند. این همه بی‌برنامگی برای فوتبال ایران خوشایند نیست و نشان می‌دهد ما تکلیف‌مان با هیچ چیز روشن نیست. وقتی فدراسیون می‌خواست برنامه لیگ را اعلام کند هم اوضاع کرونا همین قدر حاد بود. امیدوارم هرچه زودتر این بحران جهانی تمام شود و از دست این ویروس راحت شویم.

خلعتبری درخصوص اینکه گفته می‌شود محرم نویدکیا تجربه لازم برای سرمربیگری سپاهان را ندارد، گفت: یکی از دلایل حضور من در سپاهان وجود نویدکیا بود. محرم از بزرگان تاریخ سپاهان است و زیر و بم این تیم را بهتر از هر کسی می‌شناسد. قطعا مدیری مثل آقای ساکت همه جوانب را سنجیده و محرم را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است. محرم از باهوش‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است و هوش فوتبالی بالایی دارد پس می‌تواند در مربیگری هم موفق باشد. ضمن اینکه 90 درصد تیم هم حفظ شده و بازیکنان خوبی جذب شده‌اند. همین موضوع می‌تواند به نویدکیا برای موفقیت کمک کند.

او در ادامه بیان کرد: مربیان جوان شایسته‌ای در فوتبال ایران داریم که بالاخره باید روزی وارد چرخه مربیگری شوند. همه مربیان که از ابتدا باتجربه نبوده اند. به آنها فرصت داده شده تا تجربه به دست بیاورند. امثال نویدکیا هم این حق را دارند که به آنها فرصت داده شود. محرم هم سال‌ها برای سپاهان زحمت کشیده و سرد و گرم فوتبال را چشیده است. او دستیاران خوبی هم که از آنها شناخت دارد را انتخاب کرده و تیم خوبی هم بسته است. با توجه به حضور مدیری مثل ساکت که کارنامه موفقی هم دارد به موفقیت سپاهان خوشبین هستم. بهترین بازیکنان ایران در سپاهان بازی می‌کنند و امیدوارم در پایان فصل یک جام را به هواداران سپاهان هدیه کنیم.

خلعتبری با اشاره به دیدار هفته اول سپاهان با گل‌گهر که امیر قلعه نویی سرمربیگری آن را برعهده دارد، گفت: امیرخان چند سال سرمربی سپاهان بوده و افتخارات زیادی به همراه این تیم به دست آورده است. با تمیم مدیریت سپاهان او فصل گذشته از این تیم جدا شد و الان باید در اولین دیدار لیگ مقابل تیم سابقش قرار بگیرد که این تقابل‌ها هم در فوتبال طبیعی است. هر دو تیم در این بازی برای برد تلاش خواهند کرد چون برای‌شان اهمیت زیادی دارد که لیگ را با برد آغاز کنند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز