گلف‌باز بانو در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

در حق ورزشکاران ظلم شده است/‌ خوشحالم که وجودم همچنان فایده دارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۵:۵۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۲۸۳۹
در حق ورزشکاران ظلم شده است/‌ خوشحالم که وجودم همچنان فایده دارد
بازیکن رشته گلف بانوان اعتقاد دارد شرایط کرونا به تمام اقشار به خصوص ورزشکاران ضربه سنگینی زده است.

لیلا سربازی درباره لغو مسابقات گلف به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در رقابت‌های گلف چون تجمع می‌شود و به خاطر کرونا و خطرناک بودن شرایط مسابقات لغو شد.

او درخصوص شرایط تمرینات ادامه داد: اوایل که کرونا آمده بود همه انتظار داشتیم این مسئله خیلی زود تمام شود اما نشد و ما مستمر تمرینات را انجام دادیم و من تمرینات پیلاتس را پیگیری کردم. برای بازی گلف باید به زمین بروید و استفاده کنید. تمرینات داخل خانه با تمرینات داخل زمین قابل مقایسه نیست.

این ورزشکار درباره شرایط کرونا و دور شدن از سطح آمادگی گفت: از این شرایط خیلی خسته شده‌ایم. اکثر مکان‌های ورزشی تعطیل است اما مشاغل دیگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار می‌کنند. در حق ورزشکاران ظلم شده و واقعا کلافه شده‌ایم. ما ورزشکاران عادت داریم همیشه در محیط‌های ورزشی باشیم اما الان مجبوریم در خانه بمانیم و احساس فرسودگی می‌کنیم.

سربازی درخصوص رشته‌های دیگری که در آن فعالیت می‌کند عنوان کرد: من دو رشته دیگر یعنی بدنسازی و پیلاتس هم  سال‌های زیادی  است که کار می‌کنم. با توجه به اینکه سالن‌ها تعطیل است تمرینات هوازی را در باشگاه انقلاب پیگیری می‌کنم. با ماسک دویدن واقعاً غیر قابل تحمل است اما برای سلامت خود و مردم مجبور هستیم با ماسک تردد کنیم. روزهای زوج کلاس‌های آنلاین پیلاتس برای شاگردانم برگزار می‌کنم که خیلی استقبال شده. در این ورزش تمرینات تنفس زیاد است و تمام کسانی که مشارکت می‌کنند در بحث قلب و عروق تقویت می‌شوند و همان‌طور که می‌دانید کرونا تاثیر مستقیمی روی بافت ریه دارد و با تمریناتی که انجام می‌دهیم حال‌شان خوب است و خدا را شکر مبتلا نشدند. تنها چیزی که باعث شده احساس روزمرگی نکنم همین کلاس‌های آنلاین است. شرایط کلاس‌های آنلاین خیلی فایده و مزیت دارد اما این موضوع بستگی به کلاسی که برگزار می‌شود هم دارد ولی من تمام سعیم را می‌کنم با وجدان کلاس‌هایم را اداره کنم. این دلهره برای من همیشه وجود دارد که آیا حرکات را شاگردانم درست انجام می‌دهند یا خیر؟ یک ساعت کلاس من، دو ساعت از من انرژی می‌گیرد. باید تمام زوایا را به خوبی توضیح بدهم چون اگر کسی درست انجام ندهد ممکن است به گردن و کمرش آسیب بزند اما خدا را شکر تا الان مشکلی پیش نیامده است. من سابقه طولانی در ورزش داشته و دارم و خوشحالم وجودم همچنان فایده دارد.

او افزود: آرزو می‌کنم زودتر شرایط به روال عادی برگردد. ناامیدی را در چشم مردم می‌بینم، شرایط کاری و مالی واقعاً سخت شده و قلب من از این موضوع به درد می‌آید. تنها کاری که از دستم برمی‌آید ارائه کلاس‌های آنلاین است. مربی بدنسازی گلف هستم و به دوستانم گفتم می‌توانند در کلاس‌های آنلاین  شرکت کنند و امیدوارم در هر شغلی هستیم هرطور می‌توانیم در این شرایط به هموطنان‌مان کمک کنیم تا این وضعیت قابل تحمل‌تر شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز