آغاز تماشایی در هفته اول

از تقابل جذاب در اصفهان تا جنگ پیروزی در تبریز

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۳۱۶۰
از تقابل جذاب در اصفهان تا جنگ پیروزی در تبریز
لیگ برتری‌ها در شروع بازی‌های لیگ بیستم دیدارهای ویژه ای را در پیش روی خود می بینند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در روز اول از هفته اول این رقابت ها بدون احتساب بازی سایپا و پرسپولیس که دیدار افتتاحیه این فصل از لیگ برتر برگزار می شود، 3 بازی دیگر را نیز شاهد خواهیم بود که می تواند برای شروع این فصل بازی های جذابی باشد.

ذوب آهن اصفهان- فولاد خوزستان

جدال تماشایی در فولادشهر

از ساعت 16:30 در اصفهان شاهد برگزاری دیدار ویژه‌ای بین ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان هستیم، دیداری که می‌تواند یکی از تقابل‌های جالب لیگ در هفته اول را رقم بزند. این دیدار جدال اول رحمان رضایی در قامت سرمربی ذوب آهن در لیگ برتر است.

در این دیدار خانگی شاگردان رضایی می خواهند در گام اول در مسیر لیگ بیستم در خانه نتیجه خوبی را رقم بزنند. در آن سوی میدان جواد نکونام و شاگردانش که در فصل قبل در معادلات بالای جدول حضور داشتند برای ادامه این روند در این فصل برنامه ویژه ای دارد که این امر مسیر نمی شود مگر این که از اول فصل میخ خود را محکم بکوبند.

آلومینیوم اراک- نساجی مازندران

تجربه اول اراکی‌ها در لیگ برتر

تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم اراک که با تلاش زیاد موفق شد مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر ایران را به دست آورد با سرمربی فصل قبل خود یعنی رسول خطیبی آماده است تا اولین تجربه حضور در لیگ برتر را به دست آورد. شاگردان خطیبی که در این دیدار در خانه به مصاف نساجی مازندران می‌روند، امیدوار هستند در این بازی اولین پیروزی در لیگ برتر را نیز کسب کرده و شروع خوبی را در این فصل داشته باشند.

این در حالی است که حریف اول آلومینیوم اراک یعنی نساجی مازندران پس از جدایی پرحرف و حدیث کادر فنی‌اش با مربی جوان خود، وحید فاضلی، می‌خواهد در بازی اول خود با قدرت کار کرده و از کسب امتیاز این دیدار خارج از خانه‌اش محروم نشود.

حالا باید منتظر ماند و دید تقابل خطیبی و فاضلی در نهایت با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

تراکتور تبریز- نفت‌ مسجدسلیمان

تلاش منصوریان و حسینی برای پیروزی

بازی‌های روز اول رقابت‌های لیگ بیستم در ایستگاه اول با دیدار تماشایی تراکتور تبریز و نفت مسجدسلیمان می‌تواند جذاب به پایان برسد. در این دیدار که در تبریز و به میزبانی تراکتوری‌ها برگزار می‌شود، شاگردان منصوریان باید از حریف جنوبی خود پذیرایی کنند.

در حالی که حرف و حدیث‌ها در خصوص تجربه متفاوت منصوریان در لیگ برتر با تراکتور زیاد است. این مربی برای اثبات خود از همان هفته اول برنامه‌ریزی کرده و امیدوار است بتواند برخی تردیدها در خصوص موفقیتش در تبریز را به یقین تبدیل نماید.

در این دیدار تراکتور از نفت مسجدسلیمانی پذیرایی می‌کند که پس از جدایی تعدادی از مهره‌ها و همین طور کادر فنی فصل گذشته‌اش با چهره‌ای متفاوت بازی اول خود را در لیگ بیستم پیش‌رو دارد.

تقابل منصوریان و مجتبی حسینی، سرمربیان جوان این 2 تیم، می‌تواند بر جذابیت‌های این دیدار اضافه نماید. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز