حامد محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

خیلی‌ها در ثانیه رنگ عوض می‌کنند/ این رسمش نبود من را تنها بگذارند

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۵۳۴۷
خیلی‌ها در ثانیه رنگ عوض می‌کنند/ این رسمش نبود من را تنها بگذارند
بازیکن فصل گذشته شاهین بوشهر از شرایط موجود گله کرد.

به گزارش برنا؛ حامد محمودی می‌گوید دوست دارد در این دو، سه سال آخر فوتبالش خاطره خوبی به جا گذارد.

از نظر مالی به توافق نرسیده‌ام

فعلا انفرادی تمرین می کنم تا برنامه ام مشخص شود. با ۴ باشگاه هم صحبت کرده ام فعلا از لحاظ مالی به توافق نرسیده ام اما شرایط دیگرشان خوب بود.

به خاطر اینکه خوب نبودم خودم خداحافظی کردم

شرایط فصل قبل از لحاظ فوتبالی برایم خوب نبود زیرا شرایط آن طور که می خواستم پیش نرفت و اینکه با توجه به شناختی که از خودم دارم توقعم از خودم بیشتر بود. نیم فصل به تیم شاهین رفتم و قبل از اینکه کرونا بیاید تیممان خیلی خوب نتیجه می گرفت ولی بعد از جریان کرونا داستان کلا عوض شد و اتفاقات جور دیگری رقم خورد. بعد از اینکه احساس کردم نتوانستم آن طور که باید برای تیم مثمرثمر باشم خودم رفتم و پولم را بخشیدم و از مسئولان تشکر و عذرخواهی کردم که نتوانستم خیلی خوب باشم و دوستانه جدا شدم. امیدوارم که شاهین امسال موفق باشد.

این رسمش نبود من را تنها بگذارند

فکر می کنم تقریبا بعد از یک سال و نیم فصل رویایی که با مس داشتم و اوایل فصل برای من خوب جلو می رفت و تقریبا هر هفته گل می زدم و شرایط فوق العاده ای داشتم بعد از مصدومیت واقعا سختی که برایم رخ داد که متاسفانه مسولان باشگاه به غیر از کسانی که به آن ها احترام می گذارم و دوستشان دارم یعنی قرایی و مجید مکی زاده که از بدنه باشگاه جدا شدند و به غیر از این دو نفر بقیه من را تنها گذاشتند. مصدومیت من در تیم به وجود آمد ولی باشگاه مرا تنها گذاشت و من شرایط بازی نداشتم و در نیم فصل من را در لیست فروش گذاشتند. در حالی که در پنج بازی اول فصل دو گل سه امتیازی زده ویک پاس گل داده بودم ولی من را کنار گذاشتند، واقعا رسمش این نبود. دو پیشنهاد خوب داشتم که یکسری موضوعات و یکسری مسائلی بود که نمی خواستم خاطره بد ازمن در کرمان باقی بماند تن به یکسری مسائل ندادم و برای حرفی که می زنم سند دارم و هر کدام از دوستان اگر جوابی دارد بیایند و بزنند.

علی کریمی واقعی‌ترین سلبریتی فوتبال است

من از مس جدا شدم و من را نخواستند و رضایت نامه دادند. از گل گهر سیرجان پیشنهاد داشتم که رقیب مستقیم ما بود و شرایط مالی اش خیلی بهتر از مس بود. نمی خواستم ذهنیت بدی از من درست شود و بگویند خودش نخواسته بماند و بازی در آورده و حرف و حدیث پیش بیاید. بعد از آن پیشنهاد علی آقا کریمی رسید و با علی آقا صحبت کردم و شرایطم را گفتم و با اینکه مصدوم بودم او لطف داشت و به من کمک کرد و گفت می توانی هم به خودت هم و هم ما کمک کنی و خوب می شوی و بازی می کنی و به خاطر آقای کریمی به سپیدرود رشت رفتم. یک مسئله ای لازم است در مورد آقای کریمی باید بگویم او تنها سلبریتی واقعی است که در فوتبال وجود دارد. او همیشه صدای مردم بوده و مثل بقیه نمایش بازی نکرده و همیشه حرف مردم را زده، او هیچ وقت به خاطر شرایط و منفعت خودش سمت جریانی نرفته است. علی کریمی یک انسان کاملا مستقل است.

پای خط قرمزهایم می‌مانم

باید بگویم متاسفانه شرایط به گونه ای پیش می رود که دیگر مثل قبل از فوتبال لذت نمی برم و ترجیح می دهم اگر می خواهم فوتبال هم بازی کنم در کنار کسانی بازی کنم که به آن ها تعصب و دوستشان دارم. خیلی مواقع بوده که به خاطر خصوصیت اخلاقی که داشتم ضربه خوردم ولی تا آخرش پای خصوصیت اخلاقیم هستم و می مانم حتی اگر برایم بدتر از این ها هم اتفاق بیفتد. این انتخاب من بوده چون اگه جور دیگری بخواهم باشم حالم بد می شود!

مس کرمان زندگی من را نجات داد

چند باشگاه بوده که همیشه من از آنها حس خوبی گرفتم‌ و اینکه خودم را بیشتر از همه مدیون باشگاه مس می دانم و اینکه من از آن تیم سهمی ندارم ولی باید بگویم که این تیم زندگی من را نجات داد. به خاطر یک سری از اشتباهات که داشتم خیلی ضربه خوردم ولی مس زندگی ام را نجات داد.

می‌خواهم خاطره خوبی از خودم به جا بذارم

شیوه زندگی من با خیلی ها فرق می کرده نه به جایی وصل بودم نه هیچ چیز دیگری. به همین خاطر خیلی از اوقات که باید در مورد من حرفی زده می‌شده نشده است. مثلاً خیلی از اوقات روی بورس بودم ولی تبلیغ یا حرفی از من جایی وجود نداشته. این موضوع هم به خاطر این است که شاید اخلاق من جوری بوده که خیلی‌ها نتوانستند به من نزدیک شوند ولی یکسری حرف ها مثل بغض در گلویم مانده بود و انگار گلو درد داشتم! حرف برای زدن همیشه هست و حالا هم شاید یکی دو سال دیگر فوتبال بازی کنم، دوست دارم شرایط به نوعی رقم بخورد که خاطره خوشی از من به جا بماند.

بعضی افراد در مس کرمان مثل سم هستند

به هر حال برخوردی که در مس کرمان در آن برهه با من شد اوج نامردی برای یک بازیکن بود که وقتی بازیکن در بدنه باشگاه است و مصدوم می شود رفتاری با او می کنند که خودش از باشگاه بیرون برود. تا موقعی که سالم بودم کسانی هستند شهادت بدهند که جزو تاثیرگذارترین بازیکن های تیم بودم و مثل بعضی ها نیستم که مسائلی که اتفاق می افتد را به باشگاه و تماشاچی ربط بدهم. یکسری افراد در باشگاه هستند که برای این باشگاه مثل سم هستند و خود مردم سم ها را می شناسند کسانی در باشگاه و تیم هستند و کارهایی کردند که در دو سال اخیر نگرش به باشگاه عوض شده، مس  با حمایت به وجود آمده و حیف است با شرایطی که الان دکتر سعد محمدی به وجود آورده تیم به لیگ برتر نیاید و من ان‌شاءالله دوست دارم مس کرمان شرایط خوب گذشته را به دست بیاورد به هر حال این تیم قبلا در آسیا و در لیگ برتر جز تیم‌های مطرح بوده و خیلی‌ها آرزو داشتند در مس کرمان باشند.

خیلی‌ها در ثانیه رنگ عوض می‌کنند

خیلی ها هستند که دیده ایم که در ثانیه به خاطر پول بیشتر و موقعیت بیشتر و یکسری مسایل دیگر رنگ عوض می کنند و متاسفانه این روزها زیاد دیده می شوند. واقعا جامعه ما به این سمت رفته و یکسری ارزش ها از بین رفته واقعا ملاک خیلی‌ها این شده که طرف چقدر پول و سرمایه دارد و این موضوع واقعاً زشت و ناراحت کننده است و امیدوارم ما به فرهنگ اصیل ایرانی برگردیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز