راضیه حسنلو در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برگزاری لیگ تنور مسابقات را داغ نگه می‌دارد/ تعطیلات کرونایی باعث نشد از هدفم دور بمانم

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۷:۰۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۶۴۵۸
برگزاری لیگ تنور مسابقات را داغ نگه می‌دارد/ تعطیلات کرونایی باعث نشد از هدفم دور بمانم
عضو تیم‌ملی پومسه بانوان گفت: برگزاری لیگ تنور مسابقات را داغ نگه می‌دارد، تعطیلات کرونایی باعث نشد از هدفم دور بمانم.

به گزارش برنا؛ مسابقات قهرمانی آسیا پومسه 2020 از 22 تا 24 آبان‌ماه و رقابت‌های قهرمانی جهان پومسه- دانمارک نیز از 25 آبان‌ماه تا اواسط آذرماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

راضیه حسنلو، عضو تیم‌ملی پومسه بانوان، درباره میزان آمادگی خود برای حضور در این از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: خوشبختانه هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی در آمادگی مطلوبی قرار دارم البته هنوز فرصت محدودی هم برای کسب آمادگی بیشتر وجود دارد. در این چند ماه اخیر که اکثر مسابقات و اردوهای تیم‌ملی تعطیل بود به‌صورت انفرادی تمرین کردم، شرایط دشواری بود چون علاوه بر مسابقات و اردوها تمامی سالن‌های ورزشی هم بسته بودند اما با حضور فضاهای باز مانند پارک و غیره تلاش کردم از آمادگی دور نشوم.

او اضافه کرد: برگزاری مسابقات جهانی به شیوه آنلاین روش جدیدی است که فدراسیون جهانی در تلاش است از این طریق تکواندو را در این تعطیلات اجباری زنده نگه دارد که به نظرم اقدام درستی هم است. البته چون اولین دور مسابقات است خیلی نمی‌توان از حیث سطح کیفی با شرایطی که مسابقات به‌صورت حضوری برگزار می‌شد مقایسه کرد. ولی به نظرم یکی از نکات مثبت این شکل برگزاری مسابقات این است که داورها می‌توانند چندبار فیلم مسابقات را تماشا کنند تا دیگر شاهد اشتباهات داوری هم نباشیم.

حسنلو در پایان درخصوص حضورش در لیگ گفت: گویا فدراسیون تصمیم دارد امسال هم لیگ را برگزار کند اما به‌خاطر شرایطی که کرونا به وجود آورده تصمیم دارم در لیگ امسال شرکت نکنم. اما به نظرم با برگزاری مسابقات به هر حال تنور مسابقات هم داغ می‌شود و ورزش از انزوا بیرون می‌آید. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز