در برنامه برنامه "صبح و ورزش"؛

ملی‌پوشان پومسه از دغدغه‌هایشان می‌گویند

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۸۰۵۳
ملی‌پوشان پومسه از دغدغه‌هایشان می‌گویند
برنامه "صبح و ورزش" یکشنبه 25 آبان، در گزارشی با سرمربی تیم ملی پومسه بانوان و بازیکنان این تیم گفتگویی کرد و از دغدغه هایشان پرسید.

به گزارش برنا؛ در شرایطی که اردوی تیم ملی تکواندو به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و رقابتهای کسب سهمیه المپیک هم قرار است دیرتر برگزار شود، فرصت مناسبی برای تیم ملی پومسه کشورمان فراهم شده تا مدال های آسیایی آنها به چشم بیاید. 

فاطمه اسدپور، سرمربی تیم ملی پومسه بانوان در خصوص رقابتهای آسیایی و نتایج کسب شده اظهار داشت: ما به دنبال نتیجه نیستیم، بیشتر هدفمان این است که عملکرد ورزشکاران را ارزیابی کنیم و یک موقعیت به دیگر بازیکنان بدهیم؛ ضمن اینکه تیم را طوری می بندیم که تیم ضعیفی نه در جهانی داشته باشیم و نه در آسیایی. 

وی در گفتگو با برنامه "صبح و ورزش" به شرایط متفاوت مسابقات جهانی و نگرانی هایی که وجود دارد، اشاره کرد و گفت: در جهانی رقابتهای فینال متفاوت است و به صورت لایو برگزار می شود که آن هم شرایط خاص خود را دارد و با مسابقات آسیای متفاوت است. با قطعی اینترنت، بازیکن 5 دقیقه فرصت دارد از ابتدا شروع کند؛ حال اگر در این 5 دقیقه اینترنت جوابگو نبود، بازیکن خود به خود حذف می شود. 

گزارشگر رادیو ورزش در گفتگو با ملی پوشان پومسه دغدغه های آنها را جویا شد. 

آتوسا فرهمند، نایب قهرمان مسابقات آسیایی اظهار کرد: نداشتن اسپانسر و حمایت هایی که فدراسیون باید انجام دهد، نبود بحث استعدادیابی و شناساندن این رشته از مهمترین دغدغه های ماست. 

کبری سخایی، دیگر ملی پوش پومسه گفت: به نظر من مهمترین مشکل عدم حمایت و سرمایه گذاری در این رشته است. در بخش کیوروگی چه از نظر اردویی و چه از نظر اساتید و دیگر امکانات به بازیکنان رسیدگی می شود؛ اما متأسفانه در بحث پومسه حمایت ها تا از فدراسیون به هیأت ها برسد، صفر می شود. 

این برنامه صبح و ورزش، با کارشناسی خسرو والی زاده روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت یک ساعت و۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز