حجت الاسلام تهامی عنوان کرد:

به ازای هر بند در زندان‌ها یک ایستگاه ورزشی راه اندازی خواهیم کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۸۰۹۹
به ازای هر بند در زندان‌ها یک ایستگاه ورزشی راه اندازی خواهیم کرد
مدیرکل فرهنگی و امور تربیتی سازمان امور زندان‌ها گفت: همانطور که در مناطق مختلف شهرداری‌ها ایستگاه‌های ورزشی وجود دارد، هر یک از بندهای موجود در زندان باید یک ایستگاه ورزشی داشته باشد.

به گزارش برنا، حجت الاسلام علی تهاجمی در آئین عقد تفاهم نامه با فدراسیون ورزش‌های همگانی ضمن بیان این مطلب افزود: تشکیل کمیته زندان‌ها در سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش‌های همگانی امر بسیار موثری است و این تفاهم نامه گام موثری در راستای توسعه ورزش همگانی در زندان‌های سراسر کشور است.

وی با اشاره به قوانین حمایتی موجود در سازمان زندان‌ها در راستای توسعه ورزش بیان داشت: سازمان زندان‌ها آیین نامه‌ای درباره ورزش صبحگاهی دارد که در آن آئین نامه هم زندانی و زندان بان ملزم به ورزش صبحگاهی کرده است. مشارکت زندانیان در فعالیت‌های ورزشی بالاخص ورزش صبحگاهی مثال زدنی است، ورزش صبحگاهی سازمان زندان‌ها هر روزه با حضور ۲۰۰ هزار نفر در زندان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگی و امور تربیتی سازمان زندان‌ها یادآور شد: باید شرایطی را مهیا کنیم که هر زندانی با هر وضعیتی که هست از فرصت و نعمت فعالیت بدنی برخودار باشد. تاکنون نهضت داوطلبی ورزش در زندان‌های کشور نتایج بسیار مطلوبی در بر داشته است، ما در پی آن هستیم که هر زندانی خود یک داوطلب ورزش باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با همت تیم مدیریتی جدید، فدراسیون ورزش‌های همگانی بستری را فراهم کند که هر ایرانی یک ورزشکار باشد‌. ما نیز در امر ورزش مصمم هستیم چرا که امر به ورزش امر به معروف است، امر خیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز