بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال باید امتیاز جمع کند/ به این تیم امیدوارم

۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۶:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۴۲۲۷
استقلال باید امتیاز جمع کند/ به این تیم امیدوارم
مربی اسبق تیم استقلال گفت: درحالی که بقیه امکان دارد بقیه مدعیان امتیاز از دست بدهند استقلال باید حواسش را جمع کند و در این روزهای مهم امتیازات را بگیرد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی اظهارداشت: استقلال بعد از شکست مقابل فولاد در هفته دوم نیاز مبرمی به پیروزی مقابل ماشین سازی داشت. حواشی زیادی بعد از این شکست برای محمود فکری و شاگردانش پیش آمد که فقط یک پیروزی می توانست استقلال را از آنها نجات دهد. خوشبختانه فکری هم توانست تیم را به خوبی مدیریت کند و با انجام یک بازی هوشمندانه 3 امتیاز این بازی مهم را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: الان در شروع مسابقات قرار داریم و طبیعی است که تیم ها هماهنگ نباشند. به همین دلیل الان بازی زیبا اهمیتی ندارد و آنچه باید برای استقلال مهم باشد کسب پیروزی در هر بازی است. جمع کردن امتیازات بازی های ابتدایی لیگ برای استقلال اهمیت زیادی دارد. درحالی که بقیه امکان دارد بقیه مدعیان امتیاز از دست بدهند استقلال باید حواسش را جمع کند و در این روزهای مهم امتیازات را بگیرد.

فریبا درباره انتقاد از کم گل زدن استقلال گفت: همانطور که گفتم این روزها امتیاز گرفتن اهمیت بیشتری دارد. البته در همین دیدار با ماشین سازی هم استقلال می توانست گل های بیشتری بزند. زمان نیاز است تا بازیکنان جدید با تیم کنار بیایند و با بقیه هماهنگ شوند. قطعا محمود فکری این نکته را در تیمش دیده که فرصت های گلزنی از دست می روند و حتما درصدد برطرف کردن این نقطه ضعف برمی آید. درمجموع باید به فکری و تیمش فرصت داد تا در آرامش بتواند کارش را انجام دهد. تازه 3 هفته از آغاز لیگ گذشته و زمان بیشتری باید بگذرد تا درباره کیفیت استقلال قضاوت کنیم.

وی افزود: به این تیم امیدوارم. استقلال می تواند امسال طلسم قهرمان نشدن هایش را بشکند به شرطی که تیم ثبات داشته و در آرامش باشد. فکری هم نشان داده که می تواند حاشیه ها مدیریت کند و تیمش را در روزهای سخت به موفقیت برساند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز