دوران موفقیت موی‌تای دوباره آغاز شده است؛

یوسفی: گام‌های بلندی در تفکیک ‌و شناسایی قهرمانان واقعی از قهرمانان پوشالی برداشته‌ایم

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۸:۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۱۰۳۹۰۵
یوسفی: گام‌های بلندی در تفکیک ‌و شناسایی قهرمانان واقعی از قهرمانان پوشالی برداشته‌ایم
دبیر کمیته قهرمانان انجمن موی‌تای ایران گفت: با شناسایی و تفکیک قهرمانان واقعی از قهرمانان پوشالی، گام مهمی در میدان دادن به ورزشکاران شایسته و ارتقا جایگاه قهرمانان مدال آور برداشته ایم.

به گزارش برنا؛ «محمدعلی یوسفی» ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: جدی ترین حرکت کمیته قهرمانان انجمن و در اولین گام، به کمک و پشتوانه مسئول پیگیری های ویژه انجمن استاد «ایمان غیاثوند»، لیست تمامی قهرمانانی که با تیم ملی اعزام رسمی داشته و عنوان کسب کرده اند را به طور دقیق تهیه و تنظیم کرده ایم که به زودی به اطلاع جامعه فهیم موی تای کشور خواهیم رساند و بدین ترتیب مردم، قهرمانان واقعی را به راحتی از قهرمانان مجازی و پوشالی تفکیک خواهند کرد.

او ادامه داد: پس از تفکیک قهرمانان واقعی از قهرمانان پوشالی، این سرمایه های ارزشمند ورزش کشور را در خور شأن آنها تحت پوشش و حمایت های همه جانبه خود در انجمن موی تای قرار داده و به همین منظور به زودی لینک اختصاصی جهت معرفی قهرمانان واقعی معرفی خواهد شد.

عضو سابق تیم ملی موی تای درباره وضعیت موی تای ایران یادآور شد: در 6 سال دوری «جواد نصیری» از موی تای،  وضعیت بسیار نابسامانی را برای قهرمانان و مربیان شاهد بودیم، اعم از بی ارزش کردن، نادیده گرفتن و عدم اعزام قهرمانان به مسابقات معتبر بین المللی که این امر باعث دوری قهرمانان بزرگ و نامدار موی تای از مسابقات رسمی و آماتور شد که نتیجه اش را امروز می بینیم که بسیاری از قهرمانان ما برای بازی به کشورهای دیگر کوچ کرده اند و یا حتی خیلی ها کلاً نسبت به ورزش دلسرد شده و از ورزش فاصله گرفته اند.

مربی تیم ملی موی تای جوانان در پایان‌ گفت: در دوره مدیریت مجدد آقای نصیری، انجمن موی تای جان تازه ای گرفته و با تمام قوا حرکت رو به جلو و چشمگیری را شاهد هستیم که در این خصوص می توان به دو اعزام مسابقات جهانی و آسیایی اشاره کرد که نفرات اعزامی در یک مسابقه آسیایی و یا جهانی بیش از نفرات اعزامی در  شش سال سیاه موی تای بدون آقای نصیری بوده است. همچنین کسب دو مدال طلای بانوان جهان در آنتالیا برای اولین بار و کسب قهرمانی تیمی آسیا در ابوظبی اشاره کرد که هر دو برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران رقم خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز