منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال به شوک نیاز دارد/ اگر مظاهری بود پارسال قهرمان می‌شدیم

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۷:۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۶۲۳۵
استقلال به شوک نیاز دارد/ اگر مظاهری بود پارسال قهرمان می‌شدیم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به یک شوک نیاز دارد تا به روزهای خوبش برگردد.

منصور رشیدی، دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دیدار استقلال و ذوب‌آهن اظهار داشت: متاسفانه در دیدار مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی از استقلال شاهد نبودیم. استقلال در شرایطی که از نظر هجومی و ایجاد موقعیت ضعیف عمل کرده نباید در بازی با ذوب‌آهن قایدی را نیمکت‌نشین می‌کرد. قایدی این روزها آماده و سرحال است و وقتی که استقلال فوروارد بهتری از او ندارد چرا باید این بازیکن را نیمکت‌نشین کند؟

او ادامه داد: استقلال از نظر ایجاد موقعیت برای مهاجمان بسیار ضعیف عمل می‌کند. در بازی با ذوب‌آهن دیدیم که مطهری برای گرفتن توپ به خط هافبک می‌آمد و خط حمله اصلا تغدیه نمی‌شد. اینکه تیمی مثل استقلال در طول 90 دقیقه نتواند خطری روی دروازه حریف ایجاد کند واقعا ناامید کننده است. اگر آن توپ دقایق ابتدایی بازی را مظاهری نمی‌گرفت شرایط بازی تغییر می‌کرد و چه بسا استقلال با یک امتیاز هم از اصفهان برنمی‌گشت.

دروازه‌بان اسبق استقلال درباره اینکه مشکل این تیم چیست؟ بیان کرد: مشکل استقلال را باید کادر فنی پیدا کند. چرا این تیم با وجود همه مهره‌هایش این اندازه بی‌خطر بازی می‌کند؟ نمی‌دانم کادر فنی چقدر مقصر است اما استقلال در نقل و انتقالات زیاد خوب نبود. بازیکنانی که جذب شدند بازیکنان خوبی بودند اما هنوز نتوانسته‌اند با تیم هماهنگ شوند. به نظر من مشکل تاکتیک و حرکت تیم است. 7 هفته گذشته اما هنوز تیم جا نیفتاده و هواداران از ما می‌پرسند تا کی باید صبر کنیم تا یک بازی خوب از استقلال ببینیم؟ فکری یک تیم کامل مربیگری روی نیمکت دارد اما به نظر می‌رسد نمی‌توانند به او کمک کنند. من به عنوان یک هوادار از فکری می‌پرسم چرا این همه دستیار انتخاب کرده و هر کدام از آنها دقیقا چه وظیفه‌ای دارند و چرا وقتی بازی گره می‌خورد آنها به فکری کمک نمی‌کنند؟

رشیدی افزود: تاکتیک استقلال باید تغییر کند. اینجا مثل نساجی نیست که بشود در همه بازی‌ها با یک تاکتیک کار کرد و مساوی هم نتیجه خوبی محسوب شود. فکری باید برای هر بازی یک برنامه داشته باشد. به اعتقاد من استقلال به یک شوک نیاز دارد تا به روزهای خوبش برگردد. فکری باید هر کاری می‌تواند و بلد است را انجام دهد و تغییراتی ایجاد کند.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره عملکرد رشید مظاهری گفت: مظاهری اگر نبود نتایج استقلال تغییر می‌کرد. او در 5 بازی 4 کلین‌شیت داشته و همین نشان می‌دهد در چه اندازه‌ای از آمادگی قرار دارد. مظاهری شاگرد خودم بوده و در تیم امید با او کار کردم و همان موقع می‌دانستم رشید گلر بزرگی می‌شود. استقلال به داشتن یک دروازه‌بان خوب نیاز داشت و شاید اگر مظاهری پارسال در استقلال بود این تیم می‌توانست قهرمان لیگ هم بشود چون این تیم پارسال واقعا از نداشتن یک دروازه‌بان ششدانگ لطمه خورد. الان رقابت بین رشید و حسینی به نفع آنها و استقلال می‌شود به شرطی که رقابت سالم باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز