عارف باقرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نیم‌فصل دوم فرصتی برای آزمون و خطا نیست/ بازیکنان لیگ پتانسیل ملی‌پوشان را ندارند

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۷:۴۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۹۱۳۱
نیم‌فصل دوم فرصتی برای آزمون و خطا نیست/ بازیکنان لیگ پتانسیل ملی‌پوشان را ندارند
سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: بازیکنان لیگ برتر والیبال پتانسیل ملی‌پوشان را ندارند.

عارف باقرزاده، سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر، درباره عملکرد تیمش در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: به‌شخصه از عملکرد بازیکنانم و نتیجه به دست آمده راضی هستم. از دید کارشناسان و صاحب‌نظران هورسان در نیم فصل لقب پدیده لیگ را هم از آن خود کرد. به هر حال امسال هم لیگ متفاوتی داشتیم اما تلاش کردیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد و قطعا سعی می‌کنیم همین روند را نیم فصل دوم هم ادامه دهیم. 

او با اشاره به شکل برگزاری مسابقات در نیم فصل دوم اضافه کرد: در آخرین جلسه‌ای که برگزار شد مصوب شد نیم فصل دوم به صورت VNL برگزار شود اما به هر حال این روش هم چالش‌های خودش را دارد. درست است که تیم‌های ملی به شکل لیگ ملت‌ها را هر ساله برگزار می‌کنند اما شرایط و آمادگی تیم‌های ملی و حتی بازیکنان لیگ با ملی‌پوشان کاملا متفاوت است. قطعا با این حجم از سفرها امکان بروز مشکلات وجود داشت. از طرفی با توجه به رضایت نسبی که تیم‌ها از شیوه متمرکز در نیم فصل داشتند و تهران هم از نظر سالن و هم از نظر هتل و ... شرایط میزبانی را داشت که در نهایت هم با توافق اکثر تیم‌ها قرار شد بازهم متمرکز برگزار شود. چون دیگر در نیم فصل فرصتی برای آزمون و خطا نیست.

سرمربی هورسان در پایان خاطرنشان کرد: البته شیوه متمرکز هم مشکلات و چالش‌های خودش را دارد. برای مثال وقتی تیمی در هفته سه بازی انجام‌ می‌دهد قطعا فرصتی ندارد که تیم را آنالیز کند، بازسازی کند بنابراین در کسب نتیجه ممکن است به مشکل بخورد. در این چنین وضعیتی به هر جهت برای تعدادی از باشگاه‌ها نتیجه گرایی مهم است و همین مسئله باعث جابجایی مربیان می‌شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز