در لیگ والیبال اتفاق افتاد؛

آمار عجیب در تغییر سرمربیان!

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۰۶۰۱
آمار عجیب در تغییر سرمربیان!
دور برگشت چهل و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران از هشتم دی‌ماه آغاز می‌شود، اما یکی از نکات جالب آماری دور رفت، تغییر در سرمربیان ۴ تیم است.

به گزارش برنا؛ شروع این تغییرات از هفته دوازدهم با قطع همکاری محمد ترکاشوند از سوی باشگاه پیکان شروع و علیرضا طلوع‌کیان جایگزین وی شد.

در هفته سیزدهم نیز تیم خاتم اردکان با فرهاد نفرزاده قطع همکاری کرد و نادر قاضی اردکانی هدایت این تیم در دو هفته باقی مانده تا پایان دور رفت را برعهده گرفت.

در هفته چهاردهم، فرهاد نفرزاده جایگزین ساسان خداپرست در تیم آذرباتری ارومیه شد تا سومین تغییر در سرمربیان تیم‌های لیگ برتری ایجاد شود.

در هفته پانزدهم که تیم سایپا با قرعه استراحت روبه‌رو بود، مصطفی کارخانه سرمربی این تیم نیز از نارنجی‌پوشان جدا شد و هدایت آن‌ها در مسابقه معوقه هفته هفتم لیگ برتر که روز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه برگزار شد، به ناصر شهنازی سپرده شد.

در تعطیلات نیم‌فصل نیز علیرضا طلوع‌کیان از تیم پیکان جدا شد و هدایت خاتم اردکان را بر عهده گرفت.

همچنین مرتضی عهدی در ادامه مسابقات، سرمربی پیکان خواهد بود تا سومین تغییر در پیکان و ششمین تغییر سرمربی در چند روز مانده به شروع دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان صورت گیرد که در نوع خود، آماری عجیب است.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز