در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

واکنش کلانی به نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا و اهدای مدال گل‌محمدی به یک هوادار

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۵:۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۰۶۶۹
واکنش کلانی به نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا و اهدای مدال گل‌محمدی به یک هوادار
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نسبت به نایب قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

حسین کلانی، پیشکسوت پرسپولیس، درباره نایب قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس و امثال آن مجموعه‌ای هستند که باعث ایجاد همبستگی در کشور می‌شوند، بنابراین باید مورد حمایت هم باشند. خود من به‌شخصه همیشه سعی کردم به عنوان یک هوادار واقعی در کنار فوتبال ایران و به ویژه پرسپولیس باشم. درست است که من به همراه تعدادی از دوستانم، که حتی شاید الان برخی از آنها در کنارمان نباشند، پرسپولیس را به نوعی پایه‌گذاری کردیم ولی با این حال تلاش می‌‌کنم هیچ‌وقت در مسائل مالی، فنی و ... دخالت نکنم مگر اینکه بخواهم تجربیاتم را در اختیار جوان‌تر‌ها قرار بدهم. به نظرم من پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوب بود ولی هم اشتباهاتی که خودمان مرتکب شدیم و هم کم لطفی داور باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم.

او درخصوص شانس قهرمانی شاگردان گل‌محمدی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر گفت: لیگ تازه شروع شده و این نتایجی که از تیم‌ها شاهد هستیم تا حدی کاملا طبیعی است اما مطمئن هستم پرسپولیس رفته رفته بهتر از این خواهد شد چون امسال در نقل و انتقالات تعدادی از مهره‌های اصلی جدا شدند. تیمی که در گذشته چندین سال با هم هماهنگ بودند الان دچار یکسری تغییرات شده که باید برای مچ شدن بازیکنان به آن فرصت داد. به نظرم این تیمی که الان شاهد آن هستیم قطعا در روزهای آینده و با اضافه شدن بازیکنان محروم یکی شانس‌های نخست قهرمانی است.

کلانی با اشاره به تساوی پرسپولیس و نساجی مازندران در بازی معوقه لیگ توضیح داد: بازی با نساجی در یک شرایط خیلی بدی انجام شد یعنی برای هر دو تیم وضعیت بدی بود. نهایتا فرقی نمی‌کند. درست که ما در زمین نساجی بازی کردیم ولی به هر جهت به همان اندازه که زمین برای پرسپولیسی‌ها نامساعد بود برای تیم نساجی هم همین وضعیت وجود داشت اما در مجموع شاگردان گل‌محمدی موقعیت گلزنی بیشتری داشتند و قطعا می‌توانستند در این دیدار پیروز زمین را ترک کنند. در کل تساوی در بازی خارج از خانه نتیجه مناسبی بود.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اهدای مدال نقره لیگ قهرمانان آسیا توسط یحیی گل‌محمدی به خانواده داغدیده یک هوادار گفت: کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند برای اینکه ما هرچه داریم از این هواداران است. شما نگاه کنید این هوادار چقدر نسبت به این باشگاه تعصب داشت که حتی نتوانست شکست تیم محبوبش را تحمل کند. من مطمئن هستم کاری که گل‌محمدی کرد همان اقدامی بود که تک‌تک بازیکنان پرسپولیس دوست داشتند انجامش بدهند ولی به هر جهت یحیی به دلیل اینکه بزرگ‌تر این تیم است به نمایندگی از جمع پرسپولیسی‌ها این اقدام ارزشمند را انجام داده است.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز