فکری: بازی فردا برای هر دو تیم سخت است/هواداران از دور حمایت کنند

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۱۲۰۰۰
فکری: بازی فردا برای هر دو تیم سخت است/هواداران از دور حمایت کنند
سرمربی تیم استقلال گفت: امیدواریم یک بازی خوبی را فردا ارائه بدهیم و فردا برنده این بازی باشیم.

به گزارش برنا؛ محمود فکری درباره بازی استقلال با گل گهر سیرجان اظهارداشت: فکر می‌کنم بازی فردا بازی خوبی شود، با توجه به اینکه هر دو تیم هم به دنبال فوتبال زیبا و امتیاز هستند و هم اینکه در جدول به هم نزدیک هستند و دنبال حفظ شرایط یا بهتر کردن آن هستند. هر دو تیم هم به دنبال فوتبال هستند و فکر میکنم که بازی فردا بازی باشد که برای هر دو تیم سخت باشد.

او ادامه داد: از طرفی هر دو تیم فوتبال بازی می‌کنند تا امتیاز کامل را بگیرند ما با توجه به شرایطی که داشتیم آمدیم امتیاز بگیریم و امیدواریم با غیبت سه بازیکن شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان و محمد نادری. در مجموع ما بازیکنان خوبی داریم که جایگزین باشند و یا اینکه از آنها خوب استفاده کنیم. امیدواریم یک بازی خوبی را فردا ارائه بدهیم و فردا برنده این بازی باشیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: جا دارد از میهمان نوازی باشگاه گل گهر سیرجان و طرفداران فوتبال استقلال که از فرودگاه ما را حمایت کردند، تشکر کنم. از طرفی جا دارد از طرفداران تیم تقاضا کنم با توجه به شیوع ویروس کرونا کمتر بیایند و از دور حمایت شان را داشته باشند. این را بدانند که اگر نباشند ما با تمام وجود جهت خوشحالی و سربلندی شان تلاش می‌کنیم. در آخر هم جا دارد از مجموعه های وب تشکر کنم و از مدیریت جناب آقای دکتر میری تشکر ویژه ای از طرف خودم و باشگاه استقلال داشته باشم که با حمایت ها به ما دلگرمی می‌دهند و شکل خوبی هم به تیم می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز