در دربی پایتخت؛

کاپیتان پرسپولیس رکورد یک استقلالی را می شکند!

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۷۳۳۵
کاپیتان پرسپولیس رکورد یک استقلالی را می شکند!
پرسپولیس روز دوشنبه در دیداری حساس به مصاف تیم استقلال خواهد رفت و سیدجلال حسینی که عنوان پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر ایران را به خود اختصاص داده، در آستانه 39 سالگی و در اوج آمادگی وارد زمین خواهد شد.

به گزارش برنا؛ در زمان حضور شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی رفته رفته به نیمکت تبعید شد تا خیلی ها تجربه کناره گیری مهدی مهدوی کیا در زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی را به یاد بیاورند اما در ادامه و با جدایی خلیل زاده، سیدجلال بار دیگر به ترکیب برگشت و با بازی های فوق العاده ای که به نمایش گذاشت نشان داد تا چه اندازه در این مدت آماده بوده است.

سیدجلال حسینی حالا با سابقه حضور در بیش از 10 دربی، به عنوان نقطه آرامش خط دفاعی پرسپولیس راهی نود و چهارمین شهرآورد پایتخت می شود تا رکورد تازه ای را جا به جا کند.

کاپیتان پرسپولیس این بار در فاصله 22 روز تا تولد خود به مصاف تیم استقلال می‌رود تا با عبور از رکورد نیلسون کوریا جونیور، دومین بازیکن مسن در تاریخ دربی شود، آن هم در حالی که رکورددار این بخش از دربی ها کسی نیست جز رضا عنایتی که با 39 سال و 24 روز، آخرین دربی اش را تجربه کرد.

با این وضعیت سیدجلال حسینی با حضور در دربی پیش رو بین بازیکنان پرسپولیس رکورددار خواهد شد و با بازی در نیم فصل دوم رکورد مسن ترین بازیکن تاریخ دربی را از رضا عنایتی خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز