محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همه ما ناراحت نساجی هستیم/ بازی در چمن مصنوعی دل و جرات می‌خواهد

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۵:۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۱۳۵۹۱۶
همه ما ناراحت نساجی هستیم/ بازی در چمن مصنوعی دل و جرات می‌خواهد
مهاجم نساجی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تا پایان لیگ بیستم تیمش را همراهی کند.

محمدمهدی نظری، مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران که به دلیل مصدومیت تا انتهای فصل نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، در این خصوص به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: متاسفانه در دیدار با ذوب‌آهن مصدوم شدم و به‌خاطر چمن مصنوعی این اتفاق افتاد و انگشت پایم در زمین چمن گیر کرد و کار به عمل جراحی کشید. دلیل اینکه تا الان اعلام نکرده بودم این است که فکر نمی‌کردم که تا آخر فصل نباشم. چون پزشکم گفته بود 6 هفته دور هستم ولی بعد معلوم شد 6 ماه طول می‌کشد تا کاملا خوب شوم.

مهاجم نساجی عنوان کرد: واقعا بازی در چمن مصنوعی دل و جرات می‌خواهد. البته کیفیت زمین چمن‌های مصنوعی نیز با هم متفاوت است اما زمین ورزشگاه شهیدوطنی واقعا خوب نیست و باید به آن رسیدگی شود. تا الان مصدومیت‌های دیگری نیز برای بازیکنان تیم به وجود آمده اما خدا را شکر خفیف بوده است. باید به این موضوع رسیدگی شود زیرا یک تیم روی تک تک نفراتش حساب می‌کند و وقتی از این مسائل اتفاق می افتد واقعا دردناک است.

نظری در پایان در مورد شرایط این تیم افزود: واقعا حیف است که تیم محبوب نساجی مازندران در چنین شرایطی باشد و همه ما ناراحت هستیم. همه بازیکنان تمام توان‌شان را می‌گذارند ولی واقعا در یکسری جاها بدشانس هستیم. مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط بهتر خواهد شد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز