محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس شانس اول قهرمانی است/ نباید از انگیزه سایپا غافل شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۴۱۳۴
پرسپولیس شانس اول قهرمانی است/ نباید از انگیزه سایپا غافل شد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این باور است اگرچه قهرمانی در نیم فصل تضمینی برای قهرمانی در پایان فصل نیست اما شاگردان یحیی گل‌محمدی این اتفاق را برای پرسپولیس رقم خواهند زد.

محمد برزگر، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد سرخ‌پوشان در نیم فصل اول لیگ بیستم اظهار داشت: بعد از فینال آسیا پرسپولیس با چالش‌های ویژه‌ای روبرو بود که جدی‌ترین آن شرایط خاص روحی و روانی حاکم بر تیم بود. پرسپولیس با درخشش در آسیا سطح توقعات را از خود بسیار بالا برده بود، به طوری که بدشانسی این تیم در فینال برابر اولسان در نهایت باعث شد این تیم پس از فینال با انتقادات زیادی مواجه شود، انتقاداتی که در برخی از مواقع بی‌جا بود اما همان موقع بود که گفتم این تیم با چند پیروزی از بحران نجات پیدا خواهد کرد که پس از نمایش خوب در دربی کم‌کم شرایط بهتر شد و پرسپولیس با خودباوری دوباره نیروهایش موفق شد به روزهای اوج بازگردد و با شایستگی کامل به صدر برسد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه درخصوص اینکه آیا صدرنشینی سرخ‌ها می‌تواند تضمین کننده موفقیت این تیم در پایان فصل باشد، گفت: در سال‌های قبل بارها پیش آمده تیم‌هایی با وجود صدرنشینی در نیم فصل در نهایت از کسب جام در پایان فصل محروم مانده‌اند اما این موضوع برای پرسپولیس صدق نمی‌کند و با توان و پتاسیلی که من در تیم گل‌محمدی می‌بینیم بر این باور هستم که پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ خواهد شد. یحیی و همکارانش در کادر فنی کارشان را خوب بلد هستند و با این برگ برنده و نیروهای خوبی که از نظر بازیکنی در پرسپولس وجود دارد من این تیم را جدی‌ترین و محتمل‌ترین تیم برای قهرمانی در لیگ بیستم می‌دانم.

او درمورد حضور پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن بازی‌های سخت در نیم فصل دوم و همین‌طور بازی‌های لیگ قهرمانان پرسپولیس به تقویت نیاز دارد. بازگشت مهدی ترابی تا حدی این نیاز را در خط حمله کم کرده اما برای خط دفاع، پرسپولیس باید به فکر تقویت باشد تا در ادامه کمبود بازیکن در این منطقه حساس برای تیم دردسرساز نشود.

مربی تیم جوانان پرسپولیس درخصوص بازی پیش‌روی این در برابر سایپا در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: سایپا تیم جوان اما جنگنده‌ای است و ابراهیم صادقی تیم با انگیزه‌ای را در اختیار دارد. اگرچه تجربه پرسپولیس برابر حریف این هفته‌اش خیلی بیشتر است اما نباید از انگیزه جوانی و دوندگی این تیم غافل بود. پرسپولیس اگر دچار غفلت نشود می‌تواند از این دیدار با پیروزی بیرون بیاید و گام اول را در نیم فصل دوم محکم بردارد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز