بررسی اتفاقات هفته شانزدهم لیگ برتر؛

خداحافظی فکری با استقلال/ سوپرمن پرسپولیس را در صدر نگه داشت/ انتقام سخت محرم از ژنرال

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۹:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۵۸۳۳
خداحافظی فکری با استقلال/ سوپرمن پرسپولیس را در صدر نگه داشت/ انتقام سخت محرم از ژنرال
در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر محمود فکری با استقلال خداحافظی کرد و پرسپولیس با درخشش کاپیتانش در صدر ماندگار شد.

به گزارش برنا، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که مهم ترین اتفاق آن تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان بود که منجر به استعفای محمود فکری شد. در سایر بازی ها هم پرسپولیس با پیروزی مقابل سایپا صدرنشینی خود را تثبیت کرد. در جمع مدعیان هم سپاهان و فولاد بر رقیبان خود غلبه کردند.

نفت مسجد سلیمان- تراکتور تبریز؛ اولین امتیاز رسول پاشا

هر دو تیم با تغییر در کادر فنی خود به میدان رفتند. رسول خطیبی خیلی خوش شانس بود که در دقایق پایانی بازی توانست گل تساوی را بزند تا شروع کارش با شکست نباشد. یکی از نکات جالب تراکتور در این بازی این بود که خطیبی در ترکیب ابتدایی مسعود شجاعی را که تا پیش از هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده داشت نیمکت نشین کرده بود. رفتار داور با بازیکنان هم از دیگر نکات این مسابقه است که دو کادرفنی تیم ها نسبت به آن معترض بودند. این اولین امتیاز تراکتور با خطیبی بود.

مس رفسنجان- استقلال تهران؛ خداحافظ آقای فکری

استقلال دیروز در رفسنجان مقابل مس متوقف شد تا در پنجمین بازی خود تنها 5 امتیاز گرفته باشد. در این دیدار سیدحسین حسینی با اشتباه عجیبی که مرتکب شد باعث شد دروازه استقلال باز شود. نکته عجیب دیدار دیروز آبی ها بازی کردن قایدی بود که بعد از 11 روز غیبت در تمرینات فکری او را در ترکیب اصلی قرار داد. استقلال در دیدار با مس اگرچه از شکست فرار کرد اما این تساوی به مذاق استقلالی ها خوش نیامد و در نهایت نتیجه آن شد استعفای محمود فکری.

ماشین‌سازی تبریز- شهرخودرو مشهد ؛ یک امتیاز باارزش برای رحمتی و تیمش

دو تیم بحران زده لیگ درحالی مقابل هم قرار گرفتند که در شرایط بحرانی قرار دارند. ماشین سازی بعد از استعفای سعید اخباری با مهدی پاشازاده مقابل تیمی قرار گرفت که برای ورود به ورزشگاه در همان ابتدای امر دچار مشکل شد. وضعیت مالکیت باشگاه شهرخودرو و مشکلات مالی که این تیم با آن دست به گریبان شده باعث شد تا شاگردان رحمتی به خاطر پول تست کرونا با تاخیر وارد ورزشگاه شوند. از سوی دیگر ماشین سازی که به نظر برای حفظ نتیجه با کمبود اعتماد به نفس روبرو است نتوانست نتیجه یک بر صفر را حفظ کند تا این رحمتی باشد که با وجود همه این فشارها حداقل دست خالی به مشهد باز نگردد.

سپاهان اصفهان- گل‌گهر سیرجان؛ انتقام سخت محرم از ژنرال

بعد از شکست سنگین گل گهر مقابل پرسپولیس به نظر می رسید شاگردان قلعه نویی برای جبران مافات مقابل تیم سابق سرمربی خود شرایط بهتری داشته باشند اما این شاگردان محرم نویدکیا بودند که با ارایه یک بازی تاکتیکی و با حوصله توانستند 3 امتیاز شیرین را کسب کنند. سپاهان با این پیروزی توانست فاصله 2 امتیازی اش با پرسپولیس را حفظ کند و یکی از مدعیان جدی قهرمانی باشد. محرم با این پیروزی انتقام شکست دور رفت از قلعه نویی را گرفت.

پرسپولیس- سایپا؛ اقتصاد مقاومتی

بردهای اقتصادی پرسپولیس این بار هم با درخشش سید جلال حسینی ادامه پیدا کرد.. یحیی گل محمدی در حالی که تیمش مقابل سایپا به خصوص در نیمه دوم خیلی حرف چندانی نداشت اما توانست 3 امتیاز مهم را مقابل سایپایی که در این دیدار خوب دوید اما تلاشهایشان راه به جایی نبرد کسب کند. یکی از نکات جالب توجه در تیم پرسپولیس درخشش سید جلال حسینی مدافع با تجربه سرخپوشان است که در روزهای افت مهاجمان پرسپولیس می درخشد.

فولاد خوزستان-ذوب آهن اصفهان؛ ادامه ناکامی های ذوب آهن

ذوب آهنی ها امیدوار بود با حضور مجتبی حسینی که تا همین هفته پیش سرمربی نفت مسجد سلیمان بود، در نخستین دیدار گام محکمی را بردارد اما این شاگردان نکونام بودند که توانستند 3 امتیاز حساس خانگی را بگیرند. یکی از نکات جالب این بازی غافلگیری اعضای فولاد برای پاتوسی بازیکن این تیم بود. آنها به مناسبت تولد فرزند این بازیکن برایش تصاویر زیبایی را در ورزشگاه فولاد پخش کردند تا به نوعی به او تبریک گفته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز