فولاد ایران یک- النصر عربستان یک

۳ امتیاز از دست فولادی‌ها سُر خورد!

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۸۲۰۹
۳ امتیاز از دست فولادی‌ها سُر خورد!
تیم فوتبال فولاد ایران به یک امتیاز دیدار با النصر بسنده کرد.

به گزارش برنا؛ دیدار تیم‌های فوتبال فولاد ایران و النصر عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در ریاض برگزار شد که این بازی با تساوی یک- یک به پایان رسید تا امتیازات تقسیم شود.

در دقیقه 3 شوت عبدالرزاق حمدالله روی یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه بالای دروازه فروزان به بیرون رفت. در دقیقه 30 شوت عبدالفتاح اسیری از پشت محوطه جریمه با واکنش فروزان به کرنر رفت. در دقیقه 43 فشار النصری‌ها باعث شد تا آمرابات هافبک این تیم با فروزان تک به تک شود اما این بازیکن نتوانست از فرصت خود استفاده کند و توپ او توسط مدافعان فولاد دفع شد. دیدار دو تیم در نیمه اول با مالکیت بیشتر النصری‌ها دنبال می‌شد که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

میری پس از ورود به بازی با یک حرکت خوب از سمت راست، موقعیتی را برای تیمش ایجاد کرد که ارسال این بازیکن پس از خروج اشتباه ولید عبدالله سنگربان النصر با اشتباه این بازیکن همراه شد و توپ پس از رها شدن از دستان سنگربان النصر، به پای عبدالله العمری برخورد کرد و توپ در دقیقه 53 وارد دروازه شد. در دقیقه 57 یک ضربه کاشته برای النصر از سمت راست به دست آمد که ارسال النصری ها به روی دروازه با ضربه سر عبدالله مادو پیش تاخته همراه شد و محسن فروزان با یک واکنش زیبا توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 59 در حالیکه کل تیم النصر برای زدن گل تساوی جلو کشیده بود و هیچ کدام از بازیکنان این تیم در زمین خودی نبود، یک توپ گیری فوق العاده از ساسان انصاری و پاس این بازیکن به پاتوسی، او را از میانه های زمین در موقعیت تک به تکی با سنگربان النصر قرار داد ولی تعلل پاتوسی و سرعت پایین او باعث شد تا مدافعین النصر به سرعت برگردند و پاس پاتوسی نیز به پشت سر انصاری رفت و موقعیت فوق العاده فولادی ها به راحتی از دست رفت.

فشار النصری ها بالاخره در دقیقه 69 جواب داد و پاس سامی الناجی درون محوطه جریمه به پتروس رسید و این بازیکن در حالیکه پشت به دروازه بود، با یک چرخش زیبا و جا گذاشتن مدافع فولاد، ضربه اش را به کنج دروازه نماینده ایران فرستاد و گل تساوی را به ثمر رساند. فشار زیاد النصر تا پایان بازی بر فولادی ها حفظ شد اما عملکرد خوب فروزان در چند صحنه مانع گلزنی نماینده عربستان شد تا این دیدار حساس به تساوی برسد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز