پرسپولیس ایران- الریان قطر

تشریفاتی اما تماشایی!

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۲۰۱۱
تشریفاتی اما تماشایی!
آخرین بازی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تقابل این تیم در برابر الریان قطر پیگیری می شود و شاگردان یحیی گل محمدی که صعودشان به مرحله بعدی این رقابت ها را حتمی و قطعی کرده اند برای مشخص شدن جایگاه خود در گروه D به میدان می روند.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس که با 4 پیروزی متوالی در 4 بازی اول خود برابر حریفان، خیال خود را برای صعود به مرحله بعدی تا حدود بسیار زیادی راحت کرده بود به مصاف الوحده امارات رفت و در دیداری که تساوی کمترین حق پرسپولیس محسوب می شد، شکست یک بر صفر در کارنامه شاگردان یحیی گل محمدی به ثبت رسید تا قرمزپوشان با تلنگری جدی پس از این باخت روبرو شوند.

شاگردان گل محمدی در حالی خود را برای دیدار برابر الریان آماده می کنند که 2 تیم در بازی رفت تقابل جذاب و ویژه ای را روبروی هم داشتند. پرسپولیس در بازی رفت در حالی نیمه اول آن دیدار را با شکست به پایان رساند که شروع طوفانی شاگردان یحیی در دقایق ابتدایی بازی در نیمه دوم معادلات مردان بلان را بر هم زد و کامبک تماشایی پرسپولیس باعث شد شکست یک بر صفر نیمه اول به  پیروزی 3 بر یک در نیمه دوم بدل شود و سرخ ها موفق شوند 3 امتیاز شیرین و دلچسب را به اندوخته های قبلی خود اضافه کنند.

در شرایطی که بازی رفت دو تیم تحت تاثیر حضور شجاع خلیل زاده در ترکیب اصلی الریانی ها، اتفاق ویژه ای برای آن دیدار محسوب می شد به نظر می رسد حساسیت این موضوع در بازی برگشت بین پرسپولیس و الریان به حداقل رسیده باشد و پرسپولیسی ها و شجاع با شرایط متفاوتی در این دیدار روبروی هم قرار بگیرند.

اگرچه با توجه به شرایط این تیم ها در جدول رده بندی این گروه، این بازی برای هر دو تیم به نوعی دیداری تشریفاتی محسوب می شود اما تعیین تیم اول و دوم گروه برای شناسایی حریف در مرحله بعدی برای پرسپولیس از یک سو و اعاده حیثیت شاگردان لورن بلان برای پایان کارشان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری از سوی دیگر این انگیزه را برای پرسپولیس و الریان به وجود آورده تا این دیدار به ظاهر تشریفاتی برای این تیم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

پرسپولیس در این بازی با شرایط ویژه ای آماده حضور در میدان خواهد شد. در حالی که نفراتی چون وحید امیری، امید عالیشاه و مهدی ترابی مردان تک اخطاره پرسپولیس محسوب می شود این احتمال وجود دارد که کادر فنی پرسپولیس درخصوص استفاده از این نفرات در ترکیب  اصلی سرخ ها ریسک نکند و از آنها در جمع نفرات اصلی بهره نگیرد. این در شرایطی است پرسپولیس پس از پایان این دیدار و بازگشت به ایران چند بازی مهم و سرنوشت ساز در لیگ برتر دارد و شاید کادر فنی سرخ ها به این جمع بندی برسند که با استراحت دادن به تعدادی از نفرات اصلی و شاخص خود در این خصوص آینده نگری لازم را داشته باشد.

پرسپولیس در حال حاضر با کسب 12 امتیاز از 5 بازی و تفاضل گل مثبت 3 صدرنشین این گروه است. در آن سوی میدان الریانی ها از 5 بازی خود موفق به کسب 2 امتیاز شده اند و در انتهای جدول رده بندی هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعدی را ندارند.  

لازم به ذکر است، دیدار پرسپولیس و الریان قطر از ساعت 19 به وقت ایران آغاز می شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز