ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

انتخاب مربی دو شغله برای تیم ملی والیبال کار درستی نیست/ با این برنامه‌ریزی فقط شاهد سرمایه‌سوزی خواهیم بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۴۱۷۶
انتخاب مربی دو شغله برای تیم ملی والیبال کار درستی نیست/ با این برنامه‌ریزی فقط شاهد سرمایه‌سوزی خواهیم بود
کارشناس والیبال گفت: انتخاب مربی دو شغله برای تیم ملی والیبال کشورمان کار درستی نیست.

ناصر شهنازی، کارشناس والیبال درباره نتیجه احتمالی تیم‌ ملی ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: تیم شرایط خوبی دارد البته اینطور به نظر می‌رسد. قبل از هر چیز باید دید فدراسیون به دنبال چه هدفی در این رویدادها است. اینکه ما تصمیم داریم روی سکو برویم یا نگاه مان فقط انجام تعدادی بازی تدارکاتی قبل از المپیک است. این اهداف مهم است، در مواردی ما می‌توانیم یک تیم کامل راهی مسابقات کنیم که با یک هدف دیگر شاید بتوانیم بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کنیم. همه این اهداف مهم است نه اینکه حالا صبر کنیم اگر نتیجه گرفتیم بگوییم هدف مان نتیجه بوده و اگر برعکس شده اعلام کنیم هدفمان صرفا شرکت در مسابقات بوده است.

او درمورد نتیجه احتمالی والیبال ایران در توکیو گفت: ببینید اگر اهداف ما بر پایه برنامه ریزی و تلاش نباشد این هدف دیگر تبدیل به رویا می شود. ما هدفمان در المپیک مشخص است برای این کار هم مربی خارجی و با رزومه درخشانی را در اختیار گرفتیم اما آیا فقط همین کافیست؟ قهرمانی و یا قرار گرفتن بین چهار تیم فاکتورهای زیادی را می‌طلبد. همه ما آرزوی موفقیت در المپیک را داریم اما باید پله به پله جلو رفت. در دوره قبل آرژانتین مرحله اول را بالا آمد ولی به برزیل باخت و حذف شد. نمی توان در المپیک به سادگی حرف زد ما در مرحله مقدماتی هم با تیم های سرسختی همگروه شدیم که اول باید به بازی با این تیم ها فکر کرد.

شهنازی درمورد انتخاب بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: همیشه گفتم والیبال ایران بعد از ولاسکو از هر جهت رشد کرد و خوشبختانه ما امروز مربیان با دانش و خوبی داریم و در زمین مسابقات هم خودمان را به والیبال دنیا نزدیک کردیم اما این کارها و این تصمیم‌ها بهتر است کمی با هدف و برنامه بهتری صورت بگیرد. بهروز عطایی به هیچ وجه گزینه خوبی نبود چرا که هیچ مربی نمی تواند کارآیی لازم را در دو رده داشته باشد. ما الان دو مربی کنار آلکنو داریم که قرار است المپیک را هم تجربه کنند حالا چرا برای تیم بزرگسالان به همین مربی ها اعتماد نشد اگر قرار است فقط بروند المپیک توکیو را ببینند و بیایند چه فایده ای دارد، این کار جز سرمایه سوزی نتیجه دیگری ندارد. بحث ما عطایی نیست البته که این مربی کارنامه مشخصی دارد اما اینکه از یک مربی در چند رده بخواهیم استفاده کنیم کار حرفه ای نیست. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز