ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مقابل ژاپن خیلی بد بازی کردیم/ میدان دادن به جوان‌ها کار خوبی بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۶۸۰۱
مقابل ژاپن خیلی بد بازی کردیم/ میدان دادن به جوان‌ها کار خوبی بود
کارشناس والیبال کشور گفت: میدان دادن به جوان‌ها در مسابقات لیگ ملت‌ها کار خوبی بود.

ناصر شهنازی، کارشناس والیبال، درباره عملکرد تیم ملی ایران در 3 بازی نخست خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: وقتی در تورنمنتی شرکت می‌کنیم و اهداف در آن مشخص است طبیعتا انتظارات هم بر اساس همان هدف ترسیم شده خواهد بود. رئیس فدراسیون قبل از شروع مسابقات هدف فدراسیون از حضور در لیگ ملت‌ها را انجام بازی تدارکاتی برای المپیک قلمداد کرد. در نشست خبری، آلکنو هم از این مسابقات فرصتی برای شناخت بیشتر تیم یاد کرد، بنابراین در چنین شرایطی و با این اهداف مشخص شده توقع مردم هم صرفا نتیجه‌گرایی نخواهد بود.

او با اشاره به باخت مقابل ژاپن خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم نگاه کلی داشته باشیم تا الان نتایج خوبی به دست نیاوردیم، به ویژه مقابل ژاپن خیلی بد بازی کردیم. در بازی با روسیه و هلند با توجه به میدان دادن به جوان‌ها شاهد اتفاق خوبی در تیم ملی بودیم. به هر جهت باید روزی این بازیکنان در یک تورنمنت حساس محک می‌خوردند.

شهنازی در پاسخ به این سوال که آیا می‌شود با این روند به المپیک توکیو امیدوار بود؟ گفت: بازی اول نباید اینطور می‌شد. باخت به ژاپن در المپیک هم می‌تواند از نظر روانی روی تیم تاثیرات منفی داشته باشد. البته ما در هفته‌های آینده بازی‌های آسان‌تری خواهیم داشت باید دید در این دیدارها چه نوع بازی را به نمایش خواهیم گذاشت. به هر جهت این تیم‌ها در المپیک هم جزو رقبای اصلی ما هستند. اولین هدف ما باید در المپیک عبور از مرحله گروهی باشد و بعد به کسب عنوان فکر کرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز