جواد معبودی‌فر:

هر کمکی نیاز باشد به تیم‌های کشتی می‌کنم

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۹۸۶۴۶
هر کمکی نیاز باشد به تیم‌های کشتی می‌کنم
عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی گفت: هر زمان که نیاز باشد، در خدمت کشتی و کشتی گیران هستم.

به گزارش برنا، جواد معبودی فر، عضو هیئت رئیسه فدراسیون و سرکنسول ایران در استانبول در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب عنوان کرد: کشتی به عنوان ورزش ملی ما، همیشه در میادین مختلف درخشیده است و ما نیز تمام تلاش خود را می کنیم تا کمک های لازم را به تیم های ملی داشته باشیم. در دو هفته گذشته تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد در رقابت های جام وهبی امره و جام یاشاردوغو شرکت کرده و ما خوشحالیم که میزبان کشتی گیران کشورمان بودیم.

او ادامه داد: عملکرد کشتی گیران ما در این مسابقات خوب بوده و از از این که کشتی گیران ما در مسابقات موفق عمل می کنند، احساس غرور می کنیم.

سرکنسول ایران در استانبول اظهار داشت: از اینکه در خدمت ورزشکاران به خصوص کشتی گیران هستیم خوشحالیم و هر کمکی که از دستمان بر بیاید برای تیم های ورزشی خواهیم کرد.

او درباره مساعدت ها در مورد اعزام تیم های ملی کشتی خاطرنشان کرد: در اکثر مواقع کشتی گیران از استانبول، راهی مقاصد خود برای حضور در مسابقات بین المللی می شوند و اگر زمان باشد میزبان نمایندگان کشورمان هستیم و هر زمان که فدراسیون بخواهد، همکاری لازم را در اعزام تیم ها به رقابت ها بین المللی بعمل می آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز