در حضور وزیر ورزش و جوانان؛

امیرحسین بادی فاتح مسابقات هزار امتیازی تنیس مردان شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۷:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۶۱۰۵
امیرحسین بادی فاتح مسابقات هزار امتیازی تنیس مردان شد
رقابت‌های تنیس هزار امتیازی مردان ایران با قهرمانی امیرحسین بادی به پایان رسید.

به گزارش برنا، در آخرین روز مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی تنیس مردان امیر حسین بادی و حسام یزدی برای کسب عنوان قهرمانی با هم روبرو شدند.

در ست نخست این دیدار امیر حسین بادی موفق شد با نتیجه ۴-۶ مقابل یزدی به برتری برسد و در ست دوم این مسابقه توانست با نتیجه ۳-۶ یزدی را از پیش رو بردارد.

طبق اعلام فدراسیون تنیس، در پایان این مسابقات امیر حسین بادی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، حسام یزدی دوم شد و مهرشاد قفقازی و محمد خوش خلق در جایگاه سوم ایستادند.

همچنین پیش از این و با برگزاری دیدارهای بخش دو نفره، تیم حسام یزدی و معین محمدی با نتیجه ۲ بر یک مقابل زوج علیرضا یزدانی و مهرشاد قفقازی به پیروزی رسید و قهرمان شد، یزدانی - قفقازی نائب قهرمان شدند و تیم های امیر محمد ادب جو و مجتبی صدری و اشکان شکوفی- اصلان منتخب عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.

به این ترتیب مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی آقایان که از ۱۲ تیرماه با حضور ۲۳۶ تنیسور در زمین های مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر و در حضور مسعود سطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد معاون وزیر و مسئولان فدراسیون وکمیته مسابقات به پایان رسید.

مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان سرداوری این مسابقات را عهده دار بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز