فولاد خوزستان- سپاهان اصفهان؛

تلاش برای صعود در گرمای جنوب

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۰۳:۳۵:۰۴
کد خبر: ۱۲۰۶۹۱۵
تلاش برای صعود در گرمای جنوب
دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان امشب به مصاف هم می‌روند.

به گزارش برنا؛ در یکی از دیدارهای حساس و مهم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امشب تیم های فولاد و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم می روند. این دیدار سومین تقابل فولاد و سپاهان در فصل جاری خواهد بود. دو تیمی که دو سرمربی جوان را در کنار خود می‌بینند و تقابل افکار آن‌ها می‌تواند دیدنی باشد.

دو هافبک سابق تیم ملی که هر دو از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران بوده اند، تا امروز و در مقام سرمربی دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که هیچ کدام از آن دو بازی برنده نداشته است. بازی دو تیم در اصفهان با تساوی 1-1 به پایان رسید و در بازی برگشت هم دو تیم در اهواز به تساوی بدون گل رضایت دادند و منتهی سومین تقابل این دو سرمربی جوان باید برنده داشته باشد.

با توجه به اینکه این بازی در اهواز برگزار می شود، طرفداران فولاد روی آمار این تیم در بازی های خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده و امیدوارند تیم محبوبشان برای بیست و چهارمین بازی متوالی در خانه شکست نخورد و باید دید تکلیف این بازی حساس چه خواهد شد و آیا فولاد، سپاهان را از جام حذفی کنار خواهد زد یا نتیجه دیگری در بازی رقم خواهد خورد.

سپاهان که روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد در لیگ برتر از مدعیان جدی قهرمانی به شمار می‌آید و با 2 امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول، رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس دارد. شاگردان نویدکیا در جام حذفی نیز امید زیادی دارند که با عبور از سد فولاد برای قهرمانی آماده شوند. اتفاقی که در صورت وقوع عملکرد درخشانی برای نویدکیا و تیمش به شمار خواهد آمد.

سپاهان که پس از آغاز مجدد لیگ با افت نسبی مواجه شده بود، هفته گذشته مقابل صنعت نفت دوباره اوج گرفت و به روزهای خوبش بازگشت. نگاهی به بازی‌های اخیر سپاهان نشان می‌دهد که تیم نویدکیا بازی با کیفیتی را به نمایش می‌گذارد و موقعیت‌های گلزنی خوبی خلق می‌کند اما ضریب دقت و نرخ بهره‌وری مهاجمان این تیم به شدت کاهش یافته و در زدن ضربات نهایی دقت لازم را ندارند و در گلزنی با مشکل جدی روبه‌رو هستند. هرچند خط حمله سپاهان مقابل صنعت عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و نگرانی‌های نویدکیا را کاهش داده است. شهباززاده امید اصلی گلزنی سپاهان است، مهاجم نخست سپاهان در چند هفته گذشته با افت مواجه شده بود اما از بازی مقابل صنعت نفت دوباره اوج گرفت و خیال نویدکیا را تا حدودی راحت کرد.

به نظر می رسد مشکل اصلی سپاهان در اهواز گرمای شدید شهر باشد که می تواند روی عملکرد و کیفیت شاگردان نویدکیا تاثیر منفی بگذارد و سپاهانی ها حتما باید فکری به حال این مساله کنند. شاگردان نکونام با شکست ماشین سازی و قشقایی شیراز به این مرحله رسیدند و سپاهان هم مس رفسنجان و خوشه طلایی ساوه را برده تا به این مرحله برسد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز