جمشید تقی‌زاده:

سالن ۶ هزار نفره شیراز فرصتی برای میزبانی مسابقات بین‌المللی است

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۴:۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۷۲۴۸
سالن ۶ هزار نفره شیراز فرصتی برای میزبانی مسابقات بین‌المللی است
معاون امور حقوقی، مجلس و استان های ورزش وزارت ورزش و جوانان گفت: سالن ورزشی 6 هزار نفره شیراز که از امکانات و تجهیزات مناسبی در سطح جهانی بهره می برد، نقش بسزایی در برگزاری مسابقات بین‌المللی و پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان این استان پهناور دارد.

به گزارش برنا، جمشید تقی زاده پنج شنبه در آیین بهره‌برداری از ورزشگاه ۶ هزار نفره شهید سپهبد قاسم سلیمانی شیراز که با دستور ویدئو کنفرانس رئیس‌جمهوری افتتاح شد، اظهار داشت: سالن ورزشی ۶ هزار نفره شیراز با نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در زمینی به مساحت ۶۶ هزار متر مربع و با ظرفیت ۶ هزار نفری به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این سالن ورزشی از فضاهای مناسب برای خبرنگاران داخلی و خارجی و میهمانان ویژه برخوردار است، عنوان کرد: سالن ۶ هزار نفره شیراز از طرح های سفر رهبر معظم انقلاب به استان فارس در سال ۸۷ است که می تواند در آینده نقش بسزایی در پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان این استان پهناور ایفا کند.

معاون امور حقوقی مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان اعتبار کل این پروژه را ۱۴۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه مدرن و بسیار زیبا که به دست مهندسین توانمند کشور طراحی و ساخته شده از مدرن ترین سازه های ورزشی کشور و امکانات و تجهیزات مناسبی که مورد تأیید فدراسیون های جهانی است بهره می برد و شرایط مطلوبی را برای میزبانی مسابقات مهم بین المللی و جهانی در استان فارس فراهم کرده است.

وی به پتانسیل و ظرفیت بالای ورزش در استان فارس اشاره کرد و یادآور شد: استان فارس از پتانسیل بالایی در عرصه ورزش بهره می برد و در حال حاضر حدود نه ورزشکار از این استان در رشته های مختلف موفق به کسب سهمیه رقابت های المپیکی و پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو شده اند.

سالن ۶ هزار نفره شیراز از مصوبات سفر سال ۸۷ رهبر معظم انقلاب به استان فارس است که در بزرگراه حسینی الهاشمی در غرب شیراز احداث شده است.

این سالن قرار بود سال ۹۱ به بهره برداری برسد اما تا سال ۹۴ این پروژه تعطیل شد و در سال ۹۵، عملیات ساخت این سالن ورزشی دوباره آغاز شد وامروز نیز به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز