با انتشار پیامی؛

غیاثوند رسمیت دائم موی تای در کمیته بین المللی المپیک را تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۶:۵۷:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۹۶۴۸
غیاثوند رسمیت دائم موی تای در کمیته بین المللی المپیک را تبریک گفت
غیاثوند در پیامی رسمیت دائم موی تای در کمیته بین المللی المپیک را تبریک گفت.

به گزارش برنا، مجمع عمومی فدراسیون بین المللی موی تای به صورت آنلاین با حضور رئیس، دبیرکل و هیات رئیسه این فدراسیون از جمله جواد نصیری عضو شورای ریاست IFMA برگزار شد که در جریان این نشست، استفان فوکس دبیرکل IFMA ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به تمامی مسلمانان جهان، از ورود و رسمیت دائمی رشته موی تای در جمع ورزشهای مورد تائید کمیته بین المللی المپیک خبر داد.

در پی اعلام این خبر، ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی انجمن موی تای در پیامی، این دستاورد ارزشمند را به جواد نصیری رئیس انجمن و جامعه موی تای کشور تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: جناب آقای جواد نصیری رئیس محترم انجمن موی تای ایران و عضو شورای ریاست IFMA بر خود واجب می دانم حضور و رسمیت دائمی ورزش مبارزه ای موی تای در کمیته بین المللی المپیک را به جنابعالی و جامعه موی تای کشور تبریک بگویم.

بدون شک حضور و تلاشهای شما به عنوان یک ایرانی تاثیرگذار و بانفوذ در شورای ریاست فدراسیون بین المللی موی تای IFMA، نقشی مهم و تعیین کننده در کسب چنین دستاورد مهم و ارزنده ای برای ورزش موی تای در عرصه بین الملل داشته است. توفیق جنابعالی در راه اعتلای ورزش مدال آور موی تای و خدمت به جوانان این مرز و بوم را از خداوند متعال مسالت دارم. در این زمینه بنده به نمایندگی از مربیان، ملی پوشان و قهرمانان موی تای ایران اعلام می دارم که از هیچ کوشش و کمکی در حمایت از اجرای سیاستهای کلان ورزش موی تای در ابعاد داخلی و بین المللی از سوی جنابعالی دریغ نکرده و در جهت حفظ انسجام موجود، همواره حامی و همراه شما هستیم.

ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی و مسئول پیگیری های ویژه انجمن موی تای ایران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز