لیگ برتر والیبال بانوان؛

درخشش ستارگان فارس در آسمان رفسنجان

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۸:۳۵
کد خبر: ۱۲۵۸۳۳۷
درخشش ستارگان فارس در آسمان رفسنجان
تیم ستارگان فارس در هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان موفق به شکست مس در رفسنجان شد تا به دومین برد متوالی خود دست یابد و تیم شگفتی ساز این رقابت‌ها لقب گیرد.

به گزارش برنا؛ هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (دوشنبه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای اصفهان، تهران، کاشان، ورامین و رفسنجان پیگیری می‌شود.

در چهارمین مسابقه این هفته لیگ برتر زنان، تیم‌های مس رفسنجان و ستارگان فارس در سالن 9 دی رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پنج ست انجام شد و در نهایت ستارگان فارس موفق به شکست میزبان خود شد.

مس رفسنجان در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 9 میهمان خود را شکست داد، اما در ست‌های دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 22 و 27 بر 25 مغلوب ستارگان فارس شد تا کار به ست حساس پنجم کشیده شود.

نماینده فارس در ست پنجم 24 بر 22 میزبان خود را شکست داد تا علاوه بر کسب دومین برد خود در این رقابت‌ها، رکورد جدیدی در ست پنجم لیگ برتر زنان ایران ثبت کند.

ستارگان فارس که در لیگ برتر سال 99 بدون برد به کار خود پایان داد، شگفتی‌ساز لیگ سال 1400 شده است و در حال حاضر پنج امتیاز از دو برد برای خود ذخیره کرده است و در جایگاه چهارم جدول قرار دارد.

ماندانا مطیعی حقیقی و راحله اکبرزاده داوران اول و دوم این مسابقه بودند. طوبی بهپوری و نازآفرین فنودی نیز به عنوان ناظران داوری و فنی بر این دیدار، نظارت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز