در حاشیه نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا؛

دیدار صالحی امیری با مدیران ارشد IOC

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۸:۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۳۸۳۰
دیدار صالحی امیری با مدیران ارشد IOC
صالحی امیری در حاشیه نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در دوبی با مدیر بخش ارتباطات کمیته های ملی المپیک و مدیر بخش ارتباطات سازمانی و نظارت بر کمیته های ملی المیپک IOC دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان که برای حضور در هشتاد و ششمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک اسیا به امارات سفر کرده در حاشیه برگزاری این نشست با جیمز مک کلود مدیر بخش ارتباطات کمیته های ملی المپیک و جروم پویوی مدیر بخش ارتباطات سازمانی و نظارت بر کمیته های ملی المپیک مدیران ارشد IOC دیدار و گفت و گو کرد. 

در این دیدار پیاده سازی جنبش المپیک در کنار رعایت این جنبش در فدراسیون ورزشی ملی کشورمان از مهم ترین مباحثی بود که طرفین درخصوص آن بحث و تبادل نظر داشتند. 

بررسی مشکلات و مسایل برخی از فدراسیون های ملی و انجمن ها با همتایان آسیایی و جهانی خود نیز در این دیدار از سوی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان مطرح و خواستار رفع هرچه سریع تر مشکلات از سوی IOC شد که طی آن راهکارهایی از سوی مدیران ارشد IOC ارائه گردید. 

در این دیدار مدیران ارشد IOC ضمن تاکید مجدد بر توسعه همکاری های فی مابین از ارتباطات بسیار نزدیک و همکاری های مجدانه کمیته ملی المپیک ایران در طی سه سال گذشته ابراز خوشحالی و رضایت کردند و اظهار داشتند که امیدواریم ارتباطات همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد پیاده سازی هرچه بیشتر جنبش المپیک در کشور ایران باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز