محمود کلهر در گفت‌وگو با برنا

پرسپولیس هنوز مدعی قهرمانی است/ امیدوارم با رویکرد جدید دولت مشکلات اقتصادی مردم به حداقل برسد

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۸۱۹۷
پرسپولیس هنوز مدعی قهرمانی است/ امیدوارم با رویکرد جدید دولت مشکلات اقتصادی مردم به حداقل برسد
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است اگر تیم گل‌محمدی در بازی‌های باقی مانده از فصل نمایشی مثل نیمه دوم بازی برابر ذوب آهن را داشته باشد، می‌تواند با شرایط خوبی لیگ بیست و یکم را به پایان برساند.

محمود کلهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس برابر ذوب آهن دو نیمه متفاوت را از خود به نمایش گذاشت. در شروع بازی تیم روی غافلگیری و اشتباه ساختار دفاعی گل زودهنگامی را دریافت کرد و همین موضوع باعث شد که ابتکار عمل در دقایق اولیه به دست حریف باشد اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و تیم نمایش بهتری را از خود نشان داد.

وی افزود: پرسپولیس در این دیدار اشکالات دفاعی داشت که از اول فصل گریبان تیم را گرفته است. پرسپولیس فصل قبل در کار تیمی دفاعی شرایط خوبی داشت اما امسال این موضوع برای تیم رقم نخورد و تیم امتیازات زیادی را به خاطر این اشکال از دست داد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی برابر سپاهان صحبت‌های ویژه‌ای را مطرح و در این خصوص تاکید کرد: دیدار دو تیم همیشه از حساسیت های زیادی برخوردار است و این بار هم این موضوع رقم می خورد و پرسپولیس می تواند برنده شود، البته به شرط اینکه تیم برابر سپاهان عملکردی مثل نیمه دوم بازی ذوب آهن داشته باشد و چیدمان نفرات تیم در بازی تغییرات زیادی را نداشته باشد و با توجه به دفاع شکننده سپاهان، پرسپولیس می تواند با یک ترکیب خوب و هجومی این بازی مهم را با پیروزی پشت سر بگذارد.

کلهر در خصوص معادلات قهرمانی در این فصل و شرایط پرسپولیس در دیدارهای باقی مانده‌اش در لیگ بیست و یکم به خبرنگار برنا گفت: با توجه به تساوی اخیر و پیروزی استقلال و رسیدن فاصله  امتیاز به 6، کار پرسپولیس برای کسب قهرمانی سخت تر از قبل شده است اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و پرسپولیس هنوز می تواند در معادلات قهرمانی بهترین شرایط را داشته باشد. پرسپولیس برای استفاده از آخرین شانس های قهرمانی اش، باید در بازی های باقی مانده به پیروزی برسد و منتظر لغزش استقلال شود. استقلال در بازی با فولاد کار سختی دارد. به نظر من اگر پرسپولیس، سپاهان را شکست دهد و استقلال در اهواز بازنده باشد، شانس قهرمانی پرسپولیس را خیلی زیاد می بینم.

پیشکسوت فوتبال در پایان در مورد مباحث این روزهای کشور و بحث پرداخت یارانه‌ها به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه خاطرنشان کرد: امیدوارم اعضای دولت محترم تصمیماتی را بگیرند که در نهایت به سود مردم باشد و باعث شود مشکلات اقتصادی جامعه به حداقل برسد و از این طریق باری از روی دوش مردم برداشته شود. دولت با شعار مبارزه با فقر و بیکاری کار خود را آغاز کرد و امیدوارم این رویکرد جدید و شعارها به بهترین نحو ممکن اجرایی و عملیاتی شود.            

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز