جای خیلی از پرسپولیسی‌ها خالی بود

خلیلی: هادی با رفتنش دلمان را شکست

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۰:۵۵
کد خبر: ۳۲۹۰۵۴
خلیلی: هادی با رفتنش دلمان را شکست
مهاجم سابق پرسپولیس گفت: نوروزی محبتی در دل ما انداخته که ما را به اینجا کشاند و با رفتنش دل ما را شکست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محسن خلیلی بعد از بازی یادبود هادی نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا وقتی ورزشکاران زنده هستند باید قدرشان را بدانیم و نباید این طور باشد که زمانی که از یاد ما رفتند، یادمان بیاید که قدرشان را بدانیم.
 
وی افزود: جای خیلی از پرسپولیسی‌ها خالی بود. البته شاید آن‌ها هم کاری داشتند که نتوانستند بیایند. از استقلالی‌ها هم تشکر می‌کنم که به این بازی آمدند. همچنین از هوادارانی که تیم را تشویق کردند. ان‌شاءالله همیشه صحیح و سالم باشند و نه قصد تبلیغاتی و نه قصد مالی داشتیم. هم‌بازی‌های هادی نوروزی در کنار هم جمع شده بودند تا به یاد او بازی کنند.
 
خلیلی گفت: جای بسیاری از پیشکسوتان خالی بود. باید از مهرداد میناوند، کریم باقری و خوردبین تشکر کنم که در این بازی در کنار جوان‌ها بودند. البته می‌دانم که بازی بدموقع انجام شد. خیلی‌ها را دوست داشتیم که کنارمان باشند ولی حتما آن‌ها مشکلاتی داشتند که نتوانستند بیایند.
 
وی در مورد مصدومیت‌های بازیکنان فوتبال و پاره شدن رباط صلیبی آن‌ها اظهار کرد: این مصدومیت‌ها در دو حالت به وجود می‌آید. یا بازیکن در اوج آمادگی است یا در اوج ناآمادگی. من خودم در اوج آمادگی مصدوم شدم و در یک لحظه رباط صلیبی‌ام پاره شد. این مصدومیت می‌تواند به علت خستگی مغز باشد چرا که مغز به دلیل خستگی دیر دستور می‌دهد و امکان دارد این مصدومیت برای افراد معمولی هم که از پله‌ها بالا یا پایین می‌روند اتفاق بیفتد. اینکه بعضی‌ها می‌گویند افرادی که این مصدومیت برایشان رخ می‌دهد زندگی سالمی نداشته‌اند این طور نیست چرا که خیلی وقت‌ها بازیکنان در اوج آمادگی این مصدومیت برایشان رخ می‌دهد.
 
وی در مورد تعطیلی لیگ و تمرین‌های بازیکنان در این تعطیلات گفت: فشار آمدن به بازیکنان در ایام تعطیلات لیگ می‌تواند در مصدومیت‌شان تاثیرگذار باشد. اگر یک تعادل ورزشی خاصی وجود داشته باشد، مثلا بازی‌ها به طور منظم باشد این مصدومیت‌ها کمتر رخ می‌دهد البته اگر مسابقه‌ها قطع شود مربیان مجبورند در دوران تعطیلات فشار خاصی به بدن بازیکنان بیاورند که در این صورت بدن بازیکنان افت می‌کند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز