حمید درخشان در گفتگو با برنا:

نباید برای بازی با ترکمنستان نگران باشیم/ کی‌روش می‌خواهد جواب همه را بدهد

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۳۳۸۳۶۶
نباید برای بازی با ترکمنستان نگران باشیم/ کی‌روش می‌خواهد جواب همه را بدهد
سرمربی سابق پرسپولیس گفت: سرمربی تیم ملی نباید به همه اظهارنظرها واکنش نشان دهد بلکه باید تمرکزش روی تیمش باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس درباره بازی ایران و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی  2018 صحبت کرد.

درخشان در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا، درخصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان اظهار داشت: قطعا ترکمنستان نمی تواند برای فوتبال ایران دردسرساز شود و از ما در ورزشگاه آزادی امتیاز بگیرد. تساوی ما با این تیم در بازی قبل هم یک اتفاق بود که در یک روز خاص رخ داد. ما از نظر فنی بسیار فراتر از ترکمنستان هستیم و بازیکنان باکیفیت تری در اختیار داریم. نگرانی برای بازی پنجشنبه نداریم چون مشکلی برایمان پیش نمی آید.

وی ادامه داد: برای پیروزی مقابل ترکمنستان به هوش زیادی نیاز نداریم. از سد این تیم به راحتی می گذاریم و البته باید مواظب غافلگیری هم باشیم. تیم هایی مثل ترکمنستان اگرچه حرفی برای گفتن ندارند اما نباید دست کم هم گرفته شوند.

درخشان درخصوص جوانگرایی در تیم ملی بیان کرد: باید نسل جدید در تیم ملی ساخته شود چون به پوست اندازی نیاز داریم. تعداد قابل توجهی از بازیکنان تیم ملی به مرز بازنشستگی رسیده اند و تیم ملی به تغییر و تحول نیاز دارد. آنچه اهمیت دارد این است که این جوانان باید به خوبی آماده شوند و به همین دلیل تیم ملی به انجام بازیهای تدارکاتی مناسب نیاز دارد.

بازیکن سالهای گذشته تیم ملی درباره درگیری های لفظی کی روش با اهالی فوتبال گفت: جو اطراف تیم ملی باید آرام باشد و کی روش هم باید آرامش خود را حفظ کند. آنچه باعث به هم خوردن تمرکز کی روش و تنش می شود این است که او می خواهد جواب همه را بدهد. بهتر است کی روش تمرکزش را بگذارد روی تیم ملی و به مسایل حاشیه ای بی توجه باشد. مشکل کی روش این است که می خواهد جواب انتقاد همه را بدهد. قرار نیست سرمربی تیم ملی به همه اظهارنظرها واکنش نشان دهد بلکه باید تمرکزش روی تیمش باشد.

سرمربی فصل گذشته پرسپولیس درباره شرایط این تیم هم خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیس بتواند در تعطیلات لیگ مشکلاتش را حل کند. با توجه به حذف این تیم از جام حذفی، فقط لیگ برای قرمزها مانده و آنها باید تلاش کنند رتبه قابل قبولی در لیگ به دست بیاورند. اگر پرسپولیس به انسجام لازم برسد، می تواند نتایج بهتری بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز