اعلام گروه بندی رقابت های زیر گروه فوتبال ساحلی

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۸:۱۵
کد خبر: ۳۶۰۲۳۶
اعلام گروه بندی رقابت های زیر گروه فوتبال ساحلی
جلسه هماهنگی و قرعه کشی مسابقات لیگ زیر گروه فوتبال ساحلی روز گذشته در فدراسیون برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جلسه هماهنگی و قرعه کشی مسابقات لیگ زیرگروه فوتبال ساحلی کشور با حضور نماینده 25 تیم از سراسر کشور با حضور رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ، اعضا دپارتمان فوتبال ساحلی و داوری روز گذشته در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد .  برهمین اساس با توجه به تقویم مسابقاتی فوتبال ساحلی کشور فصل 95-94 مسابقات زیرگروه فوتبال ساحلی کشور مقرر شد از ششم بهمن ماه به میزبانی 5 استان در مرحله اول برگزار شود و تیم ها می بایست در تاریخ 5 /11 /94 در استان های میزبان حضور داشته باشند . همچنین 3 تیم به مسابقات لیگ دسته اول فصل آتی صعود کنند که نحوه برگزاری مسابقات بصورت زیر مصوب شد:

در مرحله اول 25 تیم در 5 گروه 5 تیمی با هم به رقابت می پردازند . 2 تیم اول هر گروه جمعاً 10 تیم به مرحله بعد صعود می کنند و در این مرحله 10 تیم در دو گروه 5 تیمی با هم به رقابت می پردازند . تیم های اول هرگروه مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور فصل 96-95 صعود و تیم دوم هر گروه یک بازی در زمین بی طرف و با پرداخت هزینه از سوی دو تیم انجام خواهند داد تا تکلیف تیم سوم صعود کننده به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور مشخص شود . 
گروه بندی این رقابتها به شرح زیر است : 
گروه 1 : میزبان : سرخپوشان بندرگز / پدیده کاسپین ساری / آزاد چالوس/ نماینده خراسان رضوی / البرز شهرداری زنجان 
گروه 2 : میزبان : تیس منطقه آزاد چابهار / پیمان چابهار / بخشداری خاش / نصر دهنو هرمزگان / استقلال گچین هرمزگان 
گروه 3 : میزبان : ساوالان گستر فارس / دانش فسا / شهید اسدی قیرو کارزین شیراز / شهید رضوانخواه گیلان / آپادانا ابوذر شوش
گروه 4 : میزبان : شاهین خورموج / نخلستان هلیله بوشهر / کیان آریا ورنامخواست اصفهان / شهید نوروزی چلیچه / علم و ادب همدان 
گروه 5 : میزبان : پاس گناوه / کامبادن غرب کرمانشاه / شهدا نوین چلیچه / زاگرس صیدون خوزستان / کویر اردکان یزد 
گفتنی است، قرعه کشی مسابقات هر گروه روز قبل از شروع مسابقات توسط نماینده فدراسیون انجام شود . میزبان حق انتخاب ساعت بازی خود را دارد  و تیم ها باید تا قبل از شروع مسابقات ضمن تسویه مالی نسبت به دریافت کارت های مسابقات از دپارتمان فوتبال ساحلی اقدام کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز