هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

یحیی به دنبال صدرنشینی در خانه ازبک‌ها

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۸۴۲۳۵
یحیی به دنبال صدرنشینی در خانه ازبک‌ها
از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ذوب آهن و بنیادکار به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا دو تیم فوتبال ذوب آهن و بنیادکار در تاشکند به مصاف هم خواهند رفت. به دنبال نتایج خوبی که تیم های ایرانی در هفته اول و دوم گرفتند این انتظار می رود که تیم ذوب آهن نیز بتواند در زمین حریف عملکرد خوبی داشته باشد و 3 امتیاز بازی را بدست آورد.

*ذوب آهن: تیم یحیی گل محمدی که عملکرد خیره کننده ای را در لیگ برتر ایران داشته و در رده چهارم جدول قرار دارد در لیگ قهرمانان نیز شروع خوبی را داشت و در بازی اول خودش توانست در زمین حریف لخویا را با یک گل شکست دهد. متأسفانه در صورتی که می توانست در بازی برگشت مقابل لخویا در اصفهان کار خود را برای صعود هموارتر کند با تمام تلاشی که انجام داد نتوانست نتیجه ای بهتر از مساوی بدون گل بدست بیاورد. حالا در بازی سوم خود در گروه B رقابت ها در مقابل بنیادکاری قرار می گیرد که یکی از تیم های خوب ازبکستان است. نکته حایز اهمیت برای شاگردان گل محمدی این است که ذوب آهن در سال 89 توانست بنیادکار را در تاشکند شکست دهد. کاوه رضایی و مهدی رجب زاده دو بازیکن ذوب آهن هستند که در بازی با بنیادکار مهره های کلیدی می توانند باشند و با توجه به بازی خوبی که در هفته های اول از خود نشان دادند امیدهای اصلی ذوب آهن به شمار می روند. قضاوت این دیدار بر عهده داور استرالیایی می باشد هرچند که ناظر بازی از کشور عربستان است.

*بنیادکار: تیم بنیادکار که یکی از تیم های ریشه دار ازبکستان به شمار می رود همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در این کشور بوده است و در این فصل نیز در صدر جدول قرار دارد. این تیم از چند ملی پوش خوب ازبک بهره می گیرد و در خط حمله بسیار خوب کار می کنند. با توجه به اینکه سابقه بازی در مقابل ذوب آهن و دیگر تیم های ایرانی را بارها داشته اند می توان گفت که شناخت خوبی از تیم های ایرانی دارند و تیم ذوب آهن در خانه حریف کار بسیار دشواری را خواهد داشت. هرچند که این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را خوب شروع نکرده است و از دو بازی قبلی خودش فقط یک تساوی را در کارنامه خود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز