مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا؛

بیرالوند: برنامه ریزی من برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو است

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۹:۲۵
کد خبر: ۳۹۷۸۷۷
وزنه بردار جوان تیم ملی در دسته 94 کیلوگرم گفت: برنامه ریزی بلند مدت برای خودم دارم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، وزنه بردار جوان و بروجردی تیم ملی ایران در دسته 94 کیلوگرم گفت: برنامه ریزی بلند مدت برای خودم دارم و از هم اکنون به فکر بازی های آسیایی 2018 اندونزی و المپیک 2020 توکیو هستم.

رضا بیرالوند درخصوص حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان افزود: در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار هستم و وزنه های خوبی نیز در رده جوانان زدم که همین امر باعث شد سرمربی تیم ملی مرا به تیم ملی دعوت کند و رقابت های قهرمانی آسیا اولین تجربه مسابقه بین المللی برای من در رده سنی بزرگسالان است و به طور حتم این مسابقات سطحش از رقابت های جوانان و نوجوانان سخت تر خواهد بود.

دارنده مدال طلای نوجوانان آسیا ادامه داد: رکوردهای سال گذشته دسته 94 کیلوگرم در رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند 167 در یک ضرب و 210 در دو ضرب بود که سطحش پایین بود و از سوی دیگر امسال سبک وزن در رقابت های قهرمانی آسیا در تاشکند سطحش پایین آمده و سنگین وزن از سطح بالایی برخوردار است و به همین دلیل هر کسی که مدال می خواهد باید هر شش حرکت خودش را به درستی بالای سرببرد.

وی درخصوص پیش بینی خود از این مسابقات گفت: مسابقات وزنه برداری را هیچ وقت نمی توان پیش بینی کرد و باید با صد درصد قدرت به روی تخته بروی و امیدوارم که مسابقات آسیایی تاشکند نقطه آغاز خوبی در رده سنی بزرگسالان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز