بازی با تراکتور برایم خاطره انگیز است

احمدزاده: می خواهیم با ماندن در لیگ روح اولادی را شاد کنیم

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۷:۴۳
کد خبر: ۳۹۷۸۸۹
احمدزاده: می خواهیم با ماندن در لیگ روح اولادی را شاد کنیم
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: تلاش می‌کنیم تا با نتایج خوب روح اولادی را شاد کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد احمدزاده در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: بازی با تراکتورسازی جزو مسابقات خاطره انگیز خودم می‌دانم. این بازی یاد روزهای طولانی رقابت دو تیم است. مسابقات زیبایی که ملوان و تراکتورسازی در سال‌های دور با یکدیگر باهم داشتند.

وی افزود: از سال ۵۴ تا به امروز دیدارهای زیادی از تراکتورسازی و ملوان دیده که همیشه زیبا بوده است. امیدوارم بازی فردا بسیار خاطره‌انگیز باشد و مثل همیشه مسابقه زیبایی را از سوی دو تیم مشاهده کنیم.

احمدزاده درمورد درگذشت مهرداد اولادی خاطرنشان کرد: همه روزهای سخت را  دارند. هیچ بازی آسان نیست. روزهای پایانی لیگ برای همه تیم‌ها حساس است. تلاش می‌کنیم تا کار ملوان به روز آخر کشیده نشد. باید امتیازات را جمع کنیم تا کارمان از این سخت تر نشود. همه تیم همدل هستند تا با تمام توان به مصاف رقیبان بروند. تلاش می‌کنیم تا با نتایج خوب روح اولادی را شاد کنیم.

مربی ملوان درباره محرومان و مصدومان تیمش تصریح کرد: ستاری در این بازی محروم است. حسینی گلر تیممان را به دلیل مصدومیت در سفر به تبریز به همراه نداریم. پژمان نوری هم مصدوم است و پزشکان تلاش می‌کنند تا او را به بازی فردا برسانند.

وی درمورد اتفاقاتی که در زمان حضور او در شهرداری اردبیل رخ داد، خاطرنشان کرد: به این سوال پاسخ نمی‌دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز