هر کس نوع کار خود را دارد

زاغی نژاد: من دیکتاتورم!/ سپاهان همیشه سپاهان است

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۲:۴۷:۵۲
کد خبر: ۳۹۸۱۲۰
زاغی نژاد: من دیکتاتورم!/ سپاهان همیشه سپاهان است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در بسیاری از دیدارها تیم غالب زمین بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر سپاهان در یک بازی حساس به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت.

قاسم زاغی نژاد مربی موقت سپاهان در کنفرانس خبری دیدار تیمش برابر گسترش فولاد گفت: در برابر تیم جوان و خوبی مانند گسترش فولاد قرار داریم که فوتبال جوانمردانه‌ای ارائه می‌دهد اما سعی ما کسب ۳ امتیاز این دیدار به خاطر شاد کردن دل هواداران است.

مربی سپاهان با اشاره به شرایط تیمش اظهار داشت: در بسیاری از دیدارها تیم غالب زمین بودیم و در بحث فوتبالی رعایت تاکتیکی در تیم به خوبی انجام می‌شد ولی شاید فشار روانی موجود در تیم سبب عدم نتیجه گیری ما بود اما سپاهان همیشه سپاهان است.

وی افزود: چند تیم در لیگ هستند که در هر شرایطی دیگر تیم‌ها با اراده قوی به مصاف آن می‌روند که یکی از آنها سپاهان است که این شاید به دلیل مقام‌هایی بدست آورده باشد. به هرحال بازی فردا از نظر آبرو برای سپاهان بسیار اهمیت است.

زاغی‌نژاد در پاسخ به سؤالی درباره بکارگیری از بازیکنان جوان در دیدارهای پایانی خاطرنشان کرد: بازی‌های باقیمانده و شرایط باشگاه نوعی حالت روانی خاصی را برای بازیکن ایجاد کرده و اگر نتواند آنطور که باید خود را نشان دهد نتیجه عکس می‌گیریم و به همین دلیل نمی‌توان ریسک کرد.

زاغی نژاد درباره کنترل حاشیه های سپاهان گفت: جرائم همیشه متفاوت است و به طور قطع من باید از بازیکنان حمایت کنم؛ عقیلی هم بازیکن قابل احترامی به شمار می‌رود و زمانی که سرمربی شدم سعی بر این داشتم تا از ظرفیت همه بازیکنان برای سپاهان استفاده کنم. تنبیه‌ها متفاوت است و هر کس نوع کار خود را دارد و در زمان قلعه نویی نیز قرار بود توره اخراج شود اما بازیکنان پادرمیانی کردند؛ ولی باید دانست اگر نتوانی با یک بازیکن کنار بیایی از آن جدا می‌شوی و درباره عقیلی و استیماچ این مسئله رخ داد.

زاغی‌نژاد با بیان اینکه من انسان دیکتاتوری هستم تصریح کرد: شاید اگر ابتدای فصل بود تاکتیک خودم را اجرا می‌کردم اما اکنون به پایان فصل نزدیک شده‌ایم و اینکه بگویم فلان تاکتیک را بکار ببرم اشتباه است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره شرایط رحمان احمدی گفت: رحمان احمدی مشکل خاصی نداشت و فردا می‌تواند ما را همراهی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز