در شورای معاونان وزارت ورزش‌وجوانان مطرح شد؛

تاکید گودرزی بر حمایت و همراهی همه بخش‌ها با کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های ریو

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۸:۱۶
کد خبر: ۴۲۸۷۰۹
تاکید گودرزی بر حمایت و همراهی همه بخش‌ها با کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های ریو
وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه روحیه بالایی در قهرمانان ایران وجود دارد و امیدوار به کسب نتایج درخشان هستیم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نود و نهمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر محمود گودرزی تشکیل شد.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از روند آماده سازی کاروان های ایران برای بازی های المپیک و پارالمپیک گفت: خوشبختانه روحیه بالایی در قهرمانان ایران وجود دارد و امیدوار به کسب نتایج درخشان هستیم.

دکتر گودرزی گفت: 61 سهمیه برای بازی های المپیک کسب شده و 102 سهمیه هم برای بازی های پارالمپیک داریم و هدف تمامی بخش های مدیریتی در ستاد و استان تا زمان آغاز بازی ها در حین مسابقات کاروان های ایران در بازی های ریو حمایت و همراهی و تامین نیازهای اردوها و قهرمانان است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: معاونین مانند گذشته مرتبا بازدید های خود را از اردوها و تمرینات تیم های المپیکی ادامه دهند و روسای فدراسیون ها با اطلاع رسانی و حضور به موقع در رسانه ها مردم را در جریان روند کار قرار دهند.

دکتر گودرزی در بخش دیگری از نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان از تصویب لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش در دولت تدبیروامید یاد کرد و گفت: از جمله اقدمات موثر و راهبردی ورزش کشور ایجاد و حرکت این سازمان خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این لایحه بعد از تصویب در دولت به در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی بررسی شده، سپس به صحن مجلس ارائه می شود و اگر رأی بیاورد به شورای نگهبان و سپس به عنوان قانون به دولت  ابلاغ می شود و امیدوارم تا پایان دولت یازدهم شاهد تصویب تمام مراحل آن باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز