در حاشیه نخستین سمینار تخصصی پیلاتس در ایران صورت گرفت؛

تقدیر رییس انجمن پیلاتس آسیا از رئیس فدراسیون ورزش های همگانی

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۸:۱۳
کد خبر: ۴۹۲۴۰۴
تقدیر رییس انجمن پیلاتس آسیا از رئیس فدراسیون ورزش  های همگانی
رییس انجمن پیلاتس آسیا در حاشیه نخستین سمینار تخصصی پیلاتس در ایران با اهدا لوح سپاس از زحمات رییس فدراسیون ورزش های همگانی تقدیر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین سمینار علمی تخصصی پیلاتس کشور با حضور علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزش  های همگانی . ، دکتر جانگ رییس انجمن پیلاتس آسیا و دکتر شین دبیر انجمن پیلاتس آسیا از روز پنجشنبه 18 آذرماه در سالن الغدیر باشگاه پیام آغاز و روز گذشته (شنبه 20 آذر ماه) به کار خود پایان داد.

360 مربی و مدرس پیلاتس از سرتاسر کشورمان به دعوت انجمن پیلاتس فدراسیون ورزش های همگانی گرد هم آمدند تا شاهد این رویداد بزرگ علمی ورزش ی باشند.

در روز نخست این سمینار مباحث آموزشی حرکات اصلاحی در پیلاتس توسط رمضانی ، علم تمرین توسط خرمی پور و علم تغذیه با موضوع چاقی بیماری قرن تدریس شد.

مجدآرا ضمن تقدیر از فعالیت های ایمان متقیان نژاد رییس انجمن پیلاتس در راستای توسعه این رشته در سطح کشور اظهار داشت: این مدیر جوان و لایق شایستگی خود را نشان داده و نتیجه قدم هایی که ایشان برمی دارند در راه گسترش این رشته در بین آحاد جامعه است و قطعا پیلاتس آینده ای درخشان دارد.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: فدراسیون ورزش های همگانی حمایت کامل خود را از مدیرانی که برای سازندگی و پیشرفت ورزش  کشور در هر رشته ای کار می کنند اعلام می کند.

دکتر جانگ رییس کمیته پیلاتس آسیا با اشاره به فعالیت های این کمیته در سطح قاره آسیا عنوان داشت: انجمن پیلاتس فدراسیون ورزش های همگانی ایران توانست در کنگره پیلاتس آسیا که سال جاری در کره جنوبی برگزار شد کرسی آسیایی کسب نماید که نشانه موفقیت این انجمن است.

وی ضمن تبریک برای انتخاب ایمان متقیان نژاد به عنوان رییس پیلاتس غرب آسیا گفت: فعالیت های شایسته انجمن پیلاتس ایران باعث شد ما با افتخار برای بازدید از این فعالیت ها به ایران آمده و خود را ملزم میدانیم جهت آموزش پیلاتس علمی و اصولی پیلاتس با دستگاه اهتمام ورزیم.

همچنین رییس پیلاتس آسیا با اهدا لوح تقدیر از زحمات علی مجدآرا برای حمایت ایشان و پیشرفت پیلاتس در کشور ایران تقدیر کرد.

ایمان متقیان نژاد رییس انجمن پیلاتس نیز ضمن ارائه آمار تلاش های انجمن طی این چند سال اخیر

اظهار داشت: هنوز برای ایده آل شدن راه بسیار است و باید همه با هم تلاش کنیم.

وی گفت: انجمن پیلاتس دست همه عزیزانی که با قدم ، قلم واندیشه خود میخواهند در جهت توسعه این ورزش  محبوب داشته باشند را به گرمی می فشارد.

متقیان نژاد افزود: اخذ کرسی غرب آسیا کار کمی نیست، ولی ما به افق های بالاتر می اندیشیم، و بر این باوریم که با تلاش و کوشش و قطعا توکل بخدا موفق عمل خواهیم کرد.

رییس انجمن پیلاتس کشورمان با تاکید بر ساخت دستگاه پیلاتس گفت: از متخصصین داخلی حمایت می کنیم و از هیچ کوششی برای پیشرفت دریغ نخواهیم کرد.

متقیان نژاد در آخر خود را خادم انجمن معرفی نموده و گفت: من تمام تلاشم را جهت درخشیدن و علمی شدن ورزش  پیلاتس ایران نه تنها در آسیا بلکه در تمام دنیا انجام خواهم داد و با اهدا لوح سپاس از تیم همیشه همراهش و اعضای انجمن قدردانی کرد.

گفتنی است سمینار تخصصی پیلاتس از 18 و 19 آذرماه در تهران برگزار شد و در روز دوم با تدریس علم بیومکانیک توسط پروفسور حیدر صادقی و آناتومی پیلاتس توسط دکتر حسینی به کار خود پایان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز