هفته پنجم لیگ برتر والیبال؛

دهمین برد شهرداری ارومیه/ بانک سرمایه شکست دور رفت را جبران کرد

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۰۲۲۷۴
دهمین برد شهرداری ارومیه/ بانک سرمایه شکست دور رفت را جبران کرد
تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین مسابقه هفته شانزدهم لیگ برتر دهمین پیروزی خود را با شکست پارسه تهران به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته پنجم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران موسوم به جام «شهدای منا» امروز (چهارشنبه) با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، ورامین، آمل، اراک و تبریز پیگیری می شود.

در نخستین دیدار این هفته و در خانه والیبال تهران تیم های پارسه تهران و شهرداری ارومیه از ساعت 15 به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه سه بر صفر به سود شهرداری ارومیه به پایان رسید.
شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم پارسه تهران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 17 مغلوب شهرداری ارومیه شدند تا هشتمین شکست خود را تجربه کنند.
کیوان عابدزاده ، مهدی نویدی و اسماعیل صباغ به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.
در دومین مسابقه هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه که در دور رفت مغلوب صالحین ورامین شده بود، در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف این تیم رفت و شکست دور رفت را جبران کرد.
شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در این مسابقه سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا با 14 برد همچنان در صدر بمانند.
صالحین ورامین در ست سوم این مسابقه 32 بر 30 فاتح میدان شد اما در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 17 و 25 بر 23 مغلوب میهمان خود شد.
تیم صالحین ورامین که در این مسابقه محمد ترکاشوند را به عنوان سرمربی همراه نداشت، نهمین شکست خود را تجربه کرد تا شرایط این تیم نسبت به دور رفت با مشکل جدی روبرو شود.
حمید راهجردیان و داود نافعی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و محمد حسن خوشدل نیز نظارت بر آن را عهده دار بود.
ژیگادلو بازیکن خارجی تیم بانک سرمایه در این مسابقه از داور نخست کارت زرد دریافت کرد.
در سومین مسابقه این هفته تیم شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی این شهر موفق به شکست سه بر یک نماینده ساری شد و به نهمین برد خود دست یافت.
سازمان عمران شهرداری ساری در ست سوم 25 بر 23 به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 19 مغلوب میزبان خودشد.
مسعود یزدان پناه و مرتضی علایی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و حمید حق بین نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.
علیرضا بهبودی بازیکن شهرداری تبریز در این دیدار کارت زرد گرفت و شهروز همایون فر و علیرضا مباشری بازیکنان تیم های ساری و تبریز به دلیل کری خوانی کارت قرمز از داور اول این مسابقه گرفتند.
علی سجادی، ساسا دژآرا، ادریس دانشور، حسین امیری، محمد غلامی، مولیس و رحیمی پناه ترکیب شروع کننده تیم سازمان عمران شهرداری ساری در این مسابقه بودند.
تیم شهرداری تبریز نیز با ترکیب امیرحسینی، علیرضا مباشری، معین رحیمی، محمد حسن صنوبری، وحید والی، بهرام فرید و محمدرضا موذن در ابتدای این مسابقه به میدان رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز