مریم موسوی در گفتگو با برنا:

جواب مثبتی برای امضای بیانیه به خانم حسینیون ندادم/ با برخی از مفاد بیانیه مخالفم

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۵:۴۷
کد خبر: ۵۱۰۵۹۸
داور بین المللی دوومیدانی گفت: مواردی وجود دارد که من نسبت به آنها معترضم اما به نظرم برای انتشار این بیانیه مقداری عجله شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیرو انتشار بیانیه ای از سوی برخی از بانوان داور در رشته دوومیدانی و با توجه به اظهارات پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی مبنی بر اینکه تعدادی از نفرات حاضر در بیانه ای منتشر شده اعلام عدم اطلاع از وجود اسمشان در بیانیه مذکور کرده اند با مریم موسوی داور درجه یک بین المللی دوومیدانی که اسمش در این بیانیه بود به گفتگو پرداخته  ایم.

موسوی به خبرنگار برنا گفت: مدت بسیار زیادی است که ما از آقای کیهانی رییس فدراسیون تقاضای یک جلسه حضوری کرده ایم تا برخی از مشکلاتمان را با ایشان مطرح کنیم اما تاکنون این امر میسر نشده است.

موسوی افزود: وقتی به من اطلاع داده شد که بیانیه ای به نشانه اعتراض به فدراسیون آماده شده، من به دوستان خود اعلام کردم که با برخی از مفاد این بیانیه مخالف هستم. من اصلا چند روزی است که در خانه مشغول پرستاری از فرزند بیمارم هستم و به هیچ وجه جواب مثبتی برای امضای بیانیه به خانم طناز حسینیون که به نمایندگی از من بیانیه را امضا کرده نداده ام. من باید بگویم که مواردی وجود دارد که من نسبت به آنها معترضم اما به نظرم برای انتشار این بیانیه مقداری عجله شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما حق الزحمه ای از فدراسیون دریافت کرده اید یا خیر، گفت: بله. ما اخیرا بیشتر حق الزحمه داوری های گذشته مان را دریافت کردیم و مقدار کمی طلبکاریم.

داور بین المللی دوومیدانی کشورمان ادامه داد: من فردا قطعا برای برگزاری مسابقات و داوری آن به محل برگزاری مسابقه خواهم رفت و با خانم بهزادی نایب رییس فدراسیون دوومیدانی همکاری خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز